S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
-1 flamebait dacht ik zo. Hiermee krijg je natuurlijk weer zo'n gezeik van AMD vs Intel
hebben die newbiez 'em weer omhooggemod
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
* Felicia agrees dat ie niet op 2 hoort.
Maar het is geen troll of flame. Het is vrij duidelijk dat je voor minder geld een betere proc hebt van AMD. Alleen met een dual heb je er niet zoveel aan omdat dat dus een lading geld kost. Maar dan nog is volgens mij intel duurder als AMD.
Maar het is geen troll of flame. Het is vrij duidelijk dat je voor minder geld een betere proc hebt van AMD. Alleen met een dual heb je er niet zoveel aan omdat dat dus een lading geld kost. Maar dan nog is volgens mij intel duurder als AMD.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
imho is het een redelijk normale opmerking, die idd door enkele fanatieke aanhangers van Intel op -1 moet, maar de AMD aanhanders graag op 4 zien. Ik denk zelf dat 1 een hele mooie waarde voor die reactie is (met 0 kan ik ook leven, maar 2 is idd te hoog
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik verplaats mezelf ff in de schoenen van een AMDaanhanger en ben altijd erg blij als mijn CPU wordt afgeschilderd als budgetCPU, zeker in vergelijking van een kwaliteitsCPU als de pIII (onderling respect kan nooit kwaad). Dus ook als AMD aanhanger ben ik not amused.
Een +1 gemodereerd zou de juiste tag zijn, daar zal deze inmiddels wel zijn beland.
Een +1 gemodereerd zou de juiste tag zijn, daar zal deze inmiddels wel zijn beland.
Ik denk dat er niet wordt gemikt op budget maar gewoon goedkoper. Een philips monitor is goed en duur maar wil dat zeggen dat een Dell monitor slechter is? Hoe dan ook ik weet dat amd beter is als intel (P3 tegenover AMD K7 dan he)Op zaterdag 08 september 2001 16:03 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik verplaats mezelf ff in de schoenen van een AMDaanhanger en ben altijd erg blij als mijn CPU wordt afgeschilderd als budgetCPU, zeker in vergelijking van een kwaliteitsCPU als de pIII (onderling respect kan nooit kwaad). Dus ook als AMD aanhanger ben ik not amused.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Pagina: 1