Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nike Hom Control 2 - Programmatievraag met timer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakPJ
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-02-2024
Hallo mede-Tweakers,

Ik heb thuis het Niko Home Control 2 domoticasysteem. Sindskort heb ik aan mijn voorgevel verlichting hangen. Deze wil ik graag adhv NHC2 automatisch laten werken tussen bepaalde tijdstippen.

De handleiding van NHC2 legt het nogal simplistisch uit, en hiermee krijg ik het jammer genoeg niet werkende. Ook na heel wat zoekwerk op internet vind ik nergens een duidelijke uitleg hoe ik dit kan programmeren. Ik dacht even dat ik het te pakken had door een Time Schedule en Condition te gaan linken aan het licht, maar helaas.

Mijn vraag aan jullie dus of iemand mij stap per stap kan uitleggen hoe ik het volgende in werking krijg:

- Licht aan voorgevel springt aan vanaf 18u00 tot 23u30 alsook van 7u00 tot 8u30.
- Het licht kan ook bediend worden met een schakelaar die zich binnen bij de voordeur bevindt. Deze heb ik reeds kunnen linken met het licht, en is ook hoe ik het licht momenteel bedien.
- Daarnaast wil ik ook graag een push melding als het licht aan of uit gesprongen is.

Alvast hartelijk dank voor wie mij hiermee zou kunnen helpen! :)

Alle reacties

• TweakPJ
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-02-2024
Bump