Vraag
Beste antwoord (via melkislekker op 28-02-2024 16:29)
Ik zou om eerlijk te zijn een andere bank van marktplaats trekken en dan de kat "proberen" iets af te leren.
Alle reacties
Grand foulard kopen, dit ga je nooit netjes kunnen repareren. Of nieuwe hoezen mits die los te koop zijn.
Heb je een kat of een sabeltandtijger?
Inderdaad een grand foulard gebruiken lijkt me.
Inderdaad een grand foulard gebruiken lijkt me.
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Als je de basis graag wilt behouden, zou ik die opnieuw laten bekleden door een professioneel. En dan met een stof die niet snel scheurt.
Ondertussen zou ik mijn kat een betere krabpaal cadeau doen.
Ondertussen zou ik mijn kat een betere krabpaal cadeau doen.
Ik zou om eerlijk te zijn een andere bank van marktplaats trekken en dan de kat "proberen" iets af te leren.
Ik zou die kat promotie geven. In de buitendienst ofzo.
Volgende bank sofa van Alcantara stof kopen.
Heb zelf zon bank ondertussen al 10j en er hebben met regelmaat 2 katten op liggen ravotten. Niks aan te zien want ze komen er met de nagels niet door. Daarnaast ook nog eens goed schoon te maken indien nodig
Heb zelf zon bank ondertussen al 10j en er hebben met regelmaat 2 katten op liggen ravotten. Niks aan te zien want ze komen er met de nagels niet door. Daarnaast ook nog eens goed schoon te maken indien nodig
Dit ziet eruit als ikea bank, kan je niet gewoon hoezen kopen.
Voordat je iets laat repareren / vervangt zou ik inderdaad krabpalen/ plankjes op deze plekken zetten. En evt ook dubbelzijdig tape op de zijkant van de bank. Als je kat dit niet afleert is het zonde van de moeite.
Zoals andere aangeven een andere hoes scoren als die er zijn en anders vervangen (via marktplaats).
Wij hebben vijf (ja echt) katten en vervangen elke 2 jaar de bank via marktplaats of bekleden opnieuw. Hoewel we actief afleren en er genoeg andere activiteiten zijn in en om huis blijft de bank een punt die gewoon kapot gaat met katten. De plinten blijven ze gelukkig vanaf hier, eventueel een busje mispoes aanschaffen om de plinten een keer in te nevelen. Het jaagt ook jezelf uit huis voor een uur maar de katten kijken daarna nooit meer daarnaar om.
Wij hebben vijf (ja echt) katten en vervangen elke 2 jaar de bank via marktplaats of bekleden opnieuw. Hoewel we actief afleren en er genoeg andere activiteiten zijn in en om huis blijft de bank een punt die gewoon kapot gaat met katten. De plinten blijven ze gelukkig vanaf hier, eventueel een busje mispoes aanschaffen om de plinten een keer in te nevelen. Het jaagt ook jezelf uit huis voor een uur maar de katten kijken daarna nooit meer daarnaar om.
Een nieuwe bank lijkt mij inderdaad ook de goedkoopste optie als ik het zo zie hahaGroningerkoek schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:05:
En wat kan ik met de plinten doen? Deze kan ik nooit opvullen zo, moet ik iets speciaals van de Gamma halen...
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/ku7xE12E9QU8hfA24ODQbPIy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R6yrKDDQVG5mErixRMOv8Dsl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qIxxgjm7IfwHUjNN1toMrpbY.jpg?f=fotoalbum_large)