Vraag
Alle reacties
sowieso vind ik het al prachtig dat er 1tje met tape is dicht gemaakt...
enfin je zou kunnen kijken of je de buis "logischerwijs" kan volgen. hij duikt nu de vloer in... wat zit er een verdieping lager op die plek??
enfin je zou kunnen kijken of je de buis "logischerwijs" kan volgen. hij duikt nu de vloer in... wat zit er een verdieping lager op die plek??
404 Signature not found
Bedankt voor je reactie, hij loopt zover ik kan zien rechtstreeks naar binnen door de muur heen.
Bedankt voor je reactie, hij loopt zover ik kan zien rechtstreeks naar binnen door de muur heen.SMSfreakie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:29:
sowieso vind ik het al prachtig dat er 1tje met tape is dicht gemaakt...
@Rikkert199
Aan je verhuurder vragen?
Als eigenaar van de woning zou ik niet willen dat mijn huurder op eigen houtje afvoeren gaat klussen. Zeker niet als je hier het moet vragen.
Aan je verhuurder vragen?
Als eigenaar van de woning zou ik niet willen dat mijn huurder op eigen houtje afvoeren gaat klussen. Zeker niet als je hier het moet vragen.
Wat zit daar verder.
Als er op een grijze PVC buis 'wc' staat dan is dat wel een indicatie
Tape eraf en de geur zal mogelijk een bevestiging geven.
Een wasmachineslang steek je nooit zomaar in een gat in de vloer. Eerst omhoog brengen met sifon. Ook dubbelchecken dat er geen lagere openingen zijn. Tape dus bij beide verwijderen. Mogelijk zijn de doppen niet gelijmd...
Als er op een grijze PVC buis 'wc' staat dan is dat wel een indicatie
Tape eraf en de geur zal mogelijk een bevestiging geven.
Een wasmachineslang steek je nooit zomaar in een gat in de vloer. Eerst omhoog brengen met sifon. Ook dubbelchecken dat er geen lagere openingen zijn. Tape dus bij beide verwijderen. Mogelijk zijn de doppen niet gelijmd...
[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 10-02-2024 17:47 ]
Ik zou het even bij de verhuurder navragen. Of bij de buren. Mogelijk zit het in alle woningen hetzelfde.
Afvoer door de muur is ook gebruikelijk. Je kan er ook wat water ingieten en luisteren of het ergens klettert.
Zo'n afgedopt pijpje komt vaker voor, moet dan inderdaad een pijp + sifon aan.
Wel een klein dopje voor wc trouwens
Afvoer door de muur is ook gebruikelijk. Je kan er ook wat water ingieten en luisteren of het ergens klettert.
Zo'n afgedopt pijpje komt vaker voor, moet dan inderdaad een pijp + sifon aan.
Wel een klein dopje voor wc trouwens
Pagina: 1
/f/image/Ifx9IKG3Wz5KWqiNBCmUTCop.png?f=fotoalbum_large)