Sinds 2 weken gard pro health 3
Wat meteen opviel, was zelfde soorten displays en menu al Temu ofzo
Ma zo mooie site, en 30dagen terug
Ik draag rond de enkel door hygiënische reden op werk, maar 3.000 stappe, ipv 20.000 op 8u is me teveel, ik had Fitbit Versa 3, wel veel sukkelen voor te laden Fitbit charge 6 leek beter, maar na 1maand onmogelijk te laden
Ik overweeg nu Garmin, daar kan je slaaptijd toevoegen, ga ik nu met die gard pro health naar de wc, en slaap ik erna 3 u, met meestal meer REM, zie ik het niet in app,
batterij, bloeddruk, lichaamstemperatuur, ademhaling das allemaal top 👍🏽🙌🏽 maar ik wil men stappen en slaap juist vooral, die ik eventueel nog kan weizigen
Nu, ze doen niet moeilijk en ga morgen retourneren, altijd vlotte communicatie via mail.
Ma stellen hun nieuw topmodel nu voor Gard pro ultra 3, dankzij extra gps (dus niet in huis/werk/fitness, …. En door de betere sensoren, zal hij zelfs korte dutjes registreren. Ma geloof het minder en minder zls men Temu wacht, Fitbit, iphone, rond dezelfde stappen, hartslag? Slaap zitten, en de gard pro healt minder dan de helft
Hun bleutooth verstoord ook andere apps heb ik gevoel, zoals in auto en nu ineens die Fitbit helemaal geen scherm
Garmin Venu 3 dan? Gezien men behoefte en prijs
[
Voor 29% gewijzigd door
Snooka op 01-09-2025 00:47
. Reden: Schrijffouten en wou duidelijk maken wat ik zeker nodig heb als functie ]