Ik heb al meerdere horloges gekocht, ben best tevreden over de kwaliteit. Helaas de laatste keer met "Black Friday" bedonderd.
70% korting staat in de mails. Originele prijs €150 op het moment dat ik ga kopen. 75% korting zou dan op een bedrag van €45 uitkomen. Bij mij stond er echter €62,99.
Mail gestuurd met de vraag om opheldering.
Redelijk snel antwoord dat dit kan zijn, omdat er ergens in het systeem een fout met mijn vip-programma of nieuwsbrief inschrijving iets niet goed is.
Als ik een bestelnummer doorstuur kunnen ze kijken waar het probleem zich bevindt, zo gevraag, zo gedaan. Ook omdat ik al meerdere keren besteld had.
Dezelfde dag een mail terug, er was iets fout in de kortingscode en ik moest eens op de link in die mail klikken.
Daar waren opeens de "originele" prijzen verhoog van €150 naar €230. (Gelukkig screenschots gemaakt van voor en na. :-))
Maar nog steeds werd er niet inhoudelijk naar mijn reeds gedane bestelling (op verzoek van Gardpro) gekeken of besproken.
Discussie over discussie, helaas geen tevredenstellend soelaas. Ik heb het volgens hun verkeerd begrepen.
Jammer.