Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 09:50
Mensen, de laatste tijd komen er op diverse sociale media steeds meer advertenties naar voren over de Gard Pro Ultra 2+. Iemand al ervaring mee?.

[ Voor 22% gewijzigd door leonardus op 11-02-2024 09:19 ]

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
Heb er sinds 2 dagen eentje om de pols.
Komende vanaf een Amazfit GTR3, en bijbehorende app, erg weinig personalisatie instellingen kwa menus.
Ook is de app niet heel overzichtelijk en uitgebreid.
Verder werkt ie prima. Hartslagmetingen geven dezelfde waardes als de GTR3.

Meldingen komen binnen als popup, en zijn dan te openen. In tegenstelling tot de GTR3, waar dit fullscreen was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Dit lijkt me een willekeurig aliexpress toestel. Wellicht een white-label?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 22:07
RepareerDroid schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:13:
Dit lijkt me een willekeurig aliexpress toestel. Wellicht een white-label?
Klopt helemaal. Kwam ik ook achter.
Bluetooth naam van het horloge is DM51.
Snelle Google op DM51 smartwatch geeft een hoop resultaten naar onze oosterse vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 09:50
GeertH schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:59:
[...]

Klopt helemaal. Kwam ik ook achter.
Bluetooth naam van het horloge is DM51.
Snelle Google op DM51 smartwatch geeft een hoop resultaten naar onze oosterse vrienden.
Tsjonge zeg, worden dus (met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) gewoon geïmporteerd via Tevu o.i.d. en verkocht onder een andere naam. Mag dat is de vraag.

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janssen gino
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-06-2024
dankjewel voor dit gesprek , ik was op zoek naar meer informatie aangezien ik naar een nieuwe watch op zoek ben, ik was al sceptisch aangezien er weinig terug te vinden is op het internet , en dat de prijs te mooi om waard te zijn is, is nu weer eens gebleken , ik blijf beter bij den grote merken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb deze ook (gehad van iemand). Ik had een Miband 4 en daarmee vergeleken ziet het er wel mooier uit. Gebruik ook Always on voor de tijd en dan nog is de accutijd redelijk (met dat uit nog een stuk beter). Verder denk ik dat het vooral marketing is (ik krijg op youtube ook reclamefilmpjes over het horloge). De app heet Gloryfit.

Ik gebruik hem hetzelfde als mijn miband 4, om de tijd te zien en als stappenteller. Hij kan nog meer meten maar hoe betrouwbaar dat is dat weet ik niet. Op zich ben ik er niet ontevreden mee, maar als ik zelf een horloge ging kopen zou het een merk zijn wat me iets meer zegt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcos73
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 11:03
Let op! Dropshipping! Betaal niet direct voor deze smartwatches! Deze vorm van verkoop zou niet moeten kunnen in Nederland. Je denkt dat je te maken hebt met een nederlands besdrijf
met de maatstaven die daarbij horen. De website ziet er vertrouwd en gelikt uit. Na onderzoek blijkt dat de website beheerder foto's op deze site gebruikt die elders wegkomen,
waaronder de microsoft website. Jatten is dus het devies van deze verkoper. Niet alleen licentie foto's van andere websites maar ook geld uit de portemonnee van de nederlandse klant.
Ik geloof niets van de positieve reviews van deze smartwaches aangezien er vaak wat mis is met deze klokjes. Hartslagmeter werkt bijv. niet naar behoren.
Smartwatches die door dit bedrijf d.m.v. dropshipping rechtstreeks in China bestelt worden en, als je geluk hebt, na 8 dagen eindelijk thuisbezorgd krijgt.
De smartwatches zijn minimaal een derde van de prijs goedkoper te vinden in de bekende chinese webwinkel. Als je uiteindelijk toch van de koop af wilt zien ben je continu
aan het mailen naar dit bedrijf (via een contact formulier op de site) en word er niet adequaat gereageerd op je vraag om een retour formulier te sturen. Eerst willen ze graag weten
waarom je ze retour wilt zenden, vervolgens willen ze je nog extra 30% korting geven en na minstens 10 keer het contactformulier ingevuld te hebben krijg je eindelijk
een retour formulier waarna je na verzending nog minimaal 7 dagen kunt wachten of de retour goed gekeurd is. Dit bedrijf probeert alles om je toch het geld uit de zak
te kloppen d.m.v. veel te dure smartwatches. Gelukkig had ik betalen via Klarna gekozen zodat ik het item retour kon aangeven. Doe geen zaken met dit bedrijf, je zult er spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-03 11:45
Ga dan inderdaad beter voor een Amazfit ofzo. Ook Chinees en redelijk goedkoop. Maar wel betrouwbaar en een merknaam die ze inmiddels al een hele tijd op de markt hebben.

Wil je goedkoop. Kijk op marktplaats voor een gebruikt exemplaar. Ook beter voor het milieu als deze horloges welke binnen een jaar e-waste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, ik zou dan ook eerder voor een Amazfit gaan als ik zelf een horloge had uitgezocht. De prijs scheelt ook niet zo veel of is hetzelfde.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 30 juni 2024 @ 08:17:
Ja, ik zou dan ook eerder voor een Amazfit gaan als ik zelf een horloge had uitgezocht. De prijs scheelt ook niet zo veel of is hetzelfde.
De originele smartwatch (voordat het "Gard" white-label erop geplakt wordt) van een Chinese webshop kost maar een paar tientjes. Veel goedkoper dan een Amazfit, zelfs als je die ook uit China importeert. :p Natuurlijk mis je dan wel de kwaliteit van een fatsoenlijke smartwatch, heb je zowel bij Gard als de Chinese variant geen garantie, waarschijnlijk geen of zeer beperkte updates en een goede kans op spyware.

[ Voor 18% gewijzigd door RepareerDroid op 30-06-2024 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RepareerDroid schreef op zondag 30 juni 2024 @ 12:42:
[...]
De originele smartwatch (voordat het "Gard" white-label erop geplakt wordt) van een Chinese webshop kost maar een paar tientjes. Veel goedkoper dan een Amazfit, zelfs als je die ook uit China importeert. :p Natuurlijk mis je dan wel de kwaliteit van een fatsoenlijke smartwatch, heb je zowel bij Gard als de Chinese variant geen garantie, waarschijnlijk geen of zeer beperkte updates en een goede kans op spyware.
Het scheelde 20 euro toen ik het opzocht. Ik denk dat het verschil op een amazfit tussen hier en china groter is. Verder ben ik het gewoon met je eens. Garantie heb je wel.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikL
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 08-07-2024
Vooral niet aan beginnen, het betreft een zogenaamd White Label product uit China. Zijn via andere kanalen te koop van €17,00 tot €34,00. Zending komt direct uit China. Levertijd onduidelijk, er wordt op de website gesproken van een expreslevering, ik weet niet of 2 tot 3 weken snel is. Bij retour doen ze moeilijk en het gaat op eigen rekening. Geld uiteindelijk terug gekregen, maar geen horloge en extra geld kwijt.
Mijn conclusie: vooral niet doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MikL schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:55:
Vooral niet aan beginnen, het betreft een zogenaamd White Label product uit China. Zijn via andere kanalen te koop van €17,00 tot €34,00. Zending komt direct uit China. Levertijd onduidelijk, er wordt op de website gesproken van een expreslevering, ik weet niet of 2 tot 3 weken snel is. Bij retour doen ze moeilijk en het gaat op eigen rekening. Geld uiteindelijk terug gekregen, maar geen horloge en extra geld kwijt.
Mijn conclusie: vooral niet doen!!!
Heb je een linkje? Want ik vond ze wel voor rond de 60 euro maar als het echt een prul van 17 euro is dan hoef ik hem niet meer :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• micjan004
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-07-2024
Is gewoon een eenmanszaak die ook nog energie contracten verkopen, No Go dus.

Karssen consult
Geven van trainingen en organisatieadviezen gericht op sales en verkooptechnieken en tevens bemiddelen in energiecontracten met daarbij ook leidinggeven aan salesteams.Toon minder
KVK-nummer: 75929570
Eenmanszaak
Hoofdvestiging
Vestigingsnummer: 000043773907
Olmenlaan 4 C 3, 1404DG Bussum
Handelsnamen:Karssen consult, Gard Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hij is in ieder geval niet waterdicht, ik ben er vorige week mee gaan zwemen en de knopjes werken niet meer :p

To be fair, staat ook in de specificaties, 3 ATM (wat schijnbaar spatwaterdicht betekend), maar ik had verwacht dat het wel waterdicht zou zijn. Hiervoor had ik een Xiaomi bandje en daar ben ik ook altijd gewoon mee gaan zwemmen.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willy bo
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 14-08-2024
Marzman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:53:
Hij is in ieder geval niet waterdicht, ik ben er vorige week mee gaan zwemen en de knopjes werken niet meer :p

To be fair, staat ook in de specificaties, 3 ATM (wat schijnbaar spatwaterdicht betekend), maar ik had verwacht dat het wel waterdicht zou zijn. Hiervoor had ik een Xiaomi bandje en daar ben ik ook altijd gewoon mee gaan zwemmen.
Ben er afgelopen zondag ook mee wezen zwemmen, einde oefening ook, slecht horloge en de klantenservice is niet te bereiken, niet kopen dus!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patmanxxl
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-08-2024
Ben zo dom geweest om hier een horloge te kopen. Na 6 maanden geen leven meer in te krijgen. Foto's & video's verstuurd. Hun antwoord: niet ontvangen. Als je ze via telefoon probeert te bereiken is er niemand die antwoord. Je kan wel een bericht achterlaten en dan (zouden) zij je terugbellen. Natuurlijk dat er niemand contact met je opneemt. Dan maar via de chat: alles heel vriendelijk, to je het woord "defect" uitspreekt. Dan is het plots, we komen hier zo snel mogelijk op terug.
Als je gaat kijken naar de leveringsmethode en de bijhorende documenten weet je gewoon: dit is goedkoop Chinees materiaal.
Nooit een Guard Pro kopen! Is puur bedrog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb inmiddels een Xiaomi Watch S3, het metalen bandje van de Gard Pro Ultra 2+ past hier ook op (en de rubberen dan natuurlijk ook, maar waarom zou je dat doen? ;) ). Ik heb alleen een schakeltje terug moeten zetten (het horloge is iets kleiner denk ik).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 16:18

Ursamajor

Astrofotograaf

Hier ook een in huis.
Minpunten al na 1 dag:
  • Constant meldingen op het horloge dat de Bluetooth verbinding is gelukt.
  • Geen instelbaar volume als de beltoon over gaat.
  • Contant dat groene lampje aan de onderkant dat snachts flikkert terwijl je m niet om hebt.
  • Milanese bandje ziet er leuk uit, maar gaat snel losser zitten
.

En de levering duurde inderdaad ruim anderhalve week...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:16
*** Niet meer van toepassing, excuses ***

[ Voor 70% gewijzigd door knorde op 17-11-2024 13:29 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arti3007
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb al meerdere horloges gekocht, ben best tevreden over de kwaliteit. Helaas de laatste keer met "Black Friday" bedonderd.
70% korting staat in de mails. Originele prijs €150 op het moment dat ik ga kopen. 75% korting zou dan op een bedrag van €45 uitkomen. Bij mij stond er echter €62,99.

Mail gestuurd met de vraag om opheldering.
Redelijk snel antwoord dat dit kan zijn, omdat er ergens in het systeem een fout met mijn vip-programma of nieuwsbrief inschrijving iets niet goed is.
Als ik een bestelnummer doorstuur kunnen ze kijken waar het probleem zich bevindt, zo gevraag, zo gedaan. Ook omdat ik al meerdere keren besteld had.
Dezelfde dag een mail terug, er was iets fout in de kortingscode en ik moest eens op de link in die mail klikken.
Daar waren opeens de "originele" prijzen verhoog van €150 naar €230. (Gelukkig screenschots gemaakt van voor en na. :-))

Maar nog steeds werd er niet inhoudelijk naar mijn reeds gedane bestelling (op verzoek van Gardpro) gekeken of besproken.

Discussie over discussie, helaas geen tevredenstellend soelaas. Ik heb het volgens hun verkeerd begrepen.

Jammer. :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• biyrbol
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 10-01 11:05
Ik kocht een week geleden ook deze watch... ik vond het al raar dat een nederlands bedrijf, de smartwatch moet door de luchthaven laten komen... dan kijk ik op alibaba en ja hoor... dezelfde smartwatch voor nog geen 20 euro. Nu zie ik ook reclame waarin ze letterlijk zeggen 'de meest geavanceerde en functionele smartwatch die we ooit hebben gemaakt'. Zou ik dit op 1 of andere manier kunnen aanvechten,(in verband met oneerlijke reclame?) ik heb echt geen zin om hier super veel tijd in te steken tbh maar hé 80 euro is 80 euro...
Toch wel enorm stom van me dat ik hier intrapte, lesje geleerd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors 33
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-03 15:46
Pagina: 1