Goedenavond.
Ik heb een Oppo a96
Mijn telefoon is kapot door updates en ik kan het niet herstellen. Maakt niet uit wat ik doe. Ik lees op internet zo en zo los je het op. Nee.
1e probleem is... paar weken terug na een update ben ik erachter gekomen dat wanneer ik gebeld wordt dat ik me telefoon niet hoor afgaan. Voor die update hoorde ik me telefoon afgaan, ook al waren er oordoppen in.
2e probleem...vandaag erachter gekomen dat me scherm uit is wanneer ik gebeld wordt. Ik moet mijn telefoon ontgrendelen, patroon invoeren en dan pas kan ik een gesprek opnemen. Ik heb gedaan wat internet zei, maar niks werkt. In mijn oproep instellingen heb ik geen weergave instellingen.
Ik wil gewoon mijn instellingen terug toen ik die updates niet heb.
Kan iemand me helpen?
Ik zal proberen foto's toe te voegen. Want meldingen toestaan staat aan, maar aangezien ik het niet kan veranderen is het niet van toepassing.:strip_exif()/f/image/WoEJvJBKWWQwa6fpPRMiHwFx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zT4ZfQ3IElvXmsKwxHH8SLmP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een Oppo a96
Mijn telefoon is kapot door updates en ik kan het niet herstellen. Maakt niet uit wat ik doe. Ik lees op internet zo en zo los je het op. Nee.
1e probleem is... paar weken terug na een update ben ik erachter gekomen dat wanneer ik gebeld wordt dat ik me telefoon niet hoor afgaan. Voor die update hoorde ik me telefoon afgaan, ook al waren er oordoppen in.
2e probleem...vandaag erachter gekomen dat me scherm uit is wanneer ik gebeld wordt. Ik moet mijn telefoon ontgrendelen, patroon invoeren en dan pas kan ik een gesprek opnemen. Ik heb gedaan wat internet zei, maar niks werkt. In mijn oproep instellingen heb ik geen weergave instellingen.
Ik wil gewoon mijn instellingen terug toen ik die updates niet heb.
Kan iemand me helpen?
Ik zal proberen foto's toe te voegen. Want meldingen toestaan staat aan, maar aangezien ik het niet kan veranderen is het niet van toepassing.
:strip_exif()/f/image/WoEJvJBKWWQwa6fpPRMiHwFx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zT4ZfQ3IElvXmsKwxHH8SLmP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9buTPMUodR3U0LMy63BeIGkO.jpg?f=fotoalbum_large)