Call of duty black ops cold war

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 02-09 16:31
CALL OF DUTY BLACK OPS COLD WAR PS5

Vooraleer u eerste opdracht kan spelen moet je eerst in het CAI SAFEHOUSE E9 gaan daar sta je dan voor het Evidence Board to select the next mission,al vele,vele uren probeer ik tevergeefs alles op zijn juiste plaats te zetten om mission te kunnen starten,lukt totaal niet,als 70 jarige kan ik het aan niemand vragen,kunnen jullie me aub helpen.Als je bv een kaart zoals Perseus naar boven moet verschuiven moet je dit dan vastzetten met button X aub,ik doe altijd blijkbaar iets fout en kan launch mission niet spelen,weigert steeds op te starten,om gek te worden ...
Bekijk steeds via you tube beelden van deze game,om het na te spelen,maar lukt me totaal niet.
Bedankt bij voorbaat.
rudy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:25
rudy1951 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:06:
CALL OF DUTY BLACK OPS COLD WAR PS5

Vooraleer u eerste opdracht kan spelen moet je eerst in het CAI SAFEHOUSE E9 gaan daar sta je dan voor het Evidence Board to select the next mission,al vele,vele uren probeer ik tevergeefs alles op zijn juiste plaats te zetten om mission te kunnen starten,lukt totaal niet,als 70 jarige kan ik het aan niemand vragen,kunnen jullie me aub helpen.Als je bv een kaart zoals Perseus naar boven moet verschuiven moet je dit dan vastzetten met button X aub,ik doe altijd blijkbaar iets fout en kan launch mission niet spelen,weigert steeds op te starten,om gek te worden ...
Bekijk steeds via you tube beelden van deze game,om het na te spelen,maar lukt me totaal niet.
Bedankt bij voorbaat.
rudy.
Welke missie probeert u te starten? Brick in the wall is meen ik de eerste. Die start je simpelweg door erop te klikken, dan verschuift het beeld naar rechts en kun je starten door op launch mission te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Als je game speelt moet je eerst opdracht doen ter plaatse,je vertrekt in een cafe,na korte gevechten leidt je het naar een vliegveld waar vliegtuig wordt neer gehaald,maar nadien kom je in die cai safehouse terecht,je staat dan voor het evidence board,en moet dan bepaalde handelingen doen om via knop lauch mission de eerste echte opdracht te kunnen beginnen,maar lukt me zelfs na vele uren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Lukt me echt niet hoor,je moet schuiven met kaarten zoals Perseus e.a. kaarten in een bepaalde richting zetten,moet je die dan bevestigen met de X button,geen idee,maar kan aub iemand me helpen,welke preciese handelingen ik moet doen,om eindelijk Launch Mission te kunnen in gang zetten.
Bedankt bij voorbaat.
rudy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16
Ik snap je trouwens. Mij lukte het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:25
rudy1951 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:22:
Lukt me echt niet hoor,je moet schuiven met kaarten zoals Perseus e.a. kaarten in een bepaalde richting zetten,moet je die dan bevestigen met de X button,geen idee,maar kan aub iemand me helpen,welke preciese handelingen ik moet doen,om eindelijk Launch Mission te kunnen in gang zetten.
Bedankt bij voorbaat.
rudy.
Weet je zeker dat je op het goede gedeelte van de evidence board zit? Perseus is niet de eerste missie. Eerste missie is linksboven en heet Fracture Jaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Dank U om me te helpen,ben leek op gamegebied maar gedreven om het te leren hoor.
Ik mag doen wat ik wil lukt me niet,ook kijken via you tube en na doen helpt me geen meter verder
Bent U bereid aub om me stap voor stap te zeggen wat ik PRECIES moet doen,niet alleen wat naar waar verplaatsen maar ook welke buttons dan in te drukken,moet ik bv kaart fracture jaw verslepen naar links bovenaan en op de map DAN NANG plaatsen en dan bevestigen met button X terwijl die kaart zich op die map bevindt(DAN NANG).
Indien zo wat moet ik dan verder doen aub,als ik stap voor stap hoor wat precies te doen,denk ik dat volgende opdracht makkelijker zal gaan,ik zie de structuur,de volgorde van handelingen niet voor me,door totaal gebrek aan ervaring he.
Nogmaals hartelijk dat U me wilt helpen,uiterst dankbaar voor !!!
rudy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48
Je hoeft toch helemaal niets te verslepen? Je kijkt naar het evidence board, gaat naar linksboven, klikt op Fractured Jaw en ipv review evidence druk je naar boven en op play mission?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
Lukt niet,druk op Evidence Bord,zie dan kaartje Fracture Jaw staan,zoals u zegt ga ik dan naar links boven,dan verdwijnt deze kaart even uit beeld,kom dan terug ,zie dan kaart terug en plaats hem op map DAN NANG next mission,druk op X zet dan op launch mission,lukt NIet,dan zegt ie return to safehouse,tja ....... pffff,wat doe ik dan verkeerd zou je zo zeggen he,hopelijk help je me verder Slaapje

• rudy1951
Wil AUB iemand me helpen AUB,doe iets verkeerd besef ik terdege,maar wat precies ???
Bedankt bij voorbaat
rudy

• rudy1951
ok blijkbaar stel ik domme vragen,sorry dat ik er niets van ken,vandaar ik hier hulp zoek doei groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:42
rudy1951 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 17:08:
ok blijkbaar stel ik domme vragen,sorry dat ik er niets van ken,vandaar ik hier hulp zoek doei groetjes
Het is niet perse de nieuwste game en het is dus wellicht al voor veel mensen te lang geleden om je zo makkelijk te helpen. Ook wij moeten het dan van Google hebben maar kunnen het ook niet testen dan.

Wellicht heeft u hier iets aan:
https://www.ign.com/wikis...-ops-cold-war/Walkthrough

[ Voor 8% gewijzigd door crimby op 17-02-2024 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1951
ok dan bedankt voor alles iedereen die moeite deed ,fijn,lukt niet, ondertussen speelde ik al andere games uit waaronder ook call of duty vanguard,maar deze game lukt niet maar ok heb genoeg games leg het ergens opzij,wilde het verkopen kreeg maar 11 euro aangeboden maar ok hou het dan maar zeker doei groetjes rudy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-10 15:52
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Bij mij ging destijds iets niet helemaal lekker met die extra downloads. (Doe die achter elkaar aan ipv tegelijk)
Pagina: 1