Hallo allen,
Ik heb dit eerst via google opgezocht of mijn probleem er is. En of er een oplossing is.
Eenigste wat voorbij komt is spiceworks.
Hier heb ik geen oplossing voor gevonden.
Mijn probleem is.
Ik wil namelijk dat we een website als default hebben bij het opstarten van Edge of Chrome.
Heb de Google template toevoegd aan AD. Maar hij laadt niet de website die we hebben toegevoegd.
Ik heb ook via chrome://policy de policies restored, maar dit heeft ook niet geholpen.
/f/image/Oz4xUE2p75lNqQfxTO0QkiUj.png?f=fotoalbum_large)
dit heb ik ook voor Edge geprobeerd, maar het werkt niet.
Via gpupdate /force en reboot van machines.
Windows 10 machines, laatste updates van laptop als browsers, en ook een test laptop windows 11.
Eerst verzocht om de gpo onder de root te zetten waar ook de default policy staat, maar werkt niet.
En toen maar via OUs verzocht, maar werkt ook niet.
Ik heb dit eerst via google opgezocht of mijn probleem er is. En of er een oplossing is.
Eenigste wat voorbij komt is spiceworks.
Hier heb ik geen oplossing voor gevonden.
Mijn probleem is.
Ik wil namelijk dat we een website als default hebben bij het opstarten van Edge of Chrome.
Heb de Google template toevoegd aan AD. Maar hij laadt niet de website die we hebben toegevoegd.
Ik heb ook via chrome://policy de policies restored, maar dit heeft ook niet geholpen.
/f/image/Oz4xUE2p75lNqQfxTO0QkiUj.png?f=fotoalbum_large)
dit heb ik ook voor Edge geprobeerd, maar het werkt niet.
Via gpupdate /force en reboot van machines.
Windows 10 machines, laatste updates van laptop als browsers, en ook een test laptop windows 11.
Eerst verzocht om de gpo onder de root te zetten waar ook de default policy staat, maar werkt niet.
En toen maar via OUs verzocht, maar werkt ook niet.