na het installeren van een a7v266 ben ik mijn 2e partitie van 28 gb kwijt op mijn 40gb quantum. ik heb verschillende disk utilities geprobeer, maar ik kom er niet echt uit. wie ook maar iets denkt te hebben wat hulp kan bieden, reageer alsjeblieft. ik kom er niet uit!!!
Had je in je vorige configuratie een RAID-array gemaakt ??
Het enige wat ik op dit moment kan bedenken.
Vertel eens wat meer over je vorige configuratie en je nieuwe configuratie
Het enige wat ik op dit moment kan bedenken.
Vertel eens wat meer over je vorige configuratie en je nieuwe configuratie
-
ik heb inderdaad een raid array aangemaakt op mijn promise tx-2 controller. ik ben van een a7v133 naaar een a7v 266 gegaan
Verwijderd
Net iets gestuurd gehad, maar ik zou het toch eerst even in die Raid array zoeken. Niet dat ik daar verstand van heb, maar voor zover ik nu begrijp is een oplossing daarin verstandiger dan met dat proggie aan de gang gaan.
En wat gaf ranish partition manager eigenlijk aan als indeling van je schijf, of heb je daar niks aan met raid
En wat gaf ranish partition manager eigenlijk aan als indeling van je schijf, of heb je daar niks aan met raid
ik heb nu de promise eruit gehaald en zit nu te vogelen, moet ik dan echt die promise weer erin doen.. ik heb het wel gehad met promise......
Waarschijnlijk had je met je RAID-kaartje toch een verkeerde array gemaakt, in plaats van meerdere arrays heb je één striping array gemaakt.Op zaterdag 08 september 2001 11:28 schreef vwkkadettgsi het volgende:
ik ben nu bezig met partition doctor van powerquest, ik heb nu geen raid meer. ik wilde die promise ook alleen maar als extra ide poortjes gebruiken, niet om stripping of mirroring te doen
Nu ziet die nieuwe controller, die op je A7V266, alleen de eerste partitie, maar de rest niet omdat dat de partitie was die gedeeld was met een andere HD. ( if u know what i mean)
Had je in je vorige computer 2 harde schijven hangen of 1, want ik ben nog steeds nix wijzer geworden over je oude situatie en je nieuwe situatie.
Dus bv.
Oude comp. A7V133 met extra Promise-RAID-kaartje, 2 x 40GB .....
Nieuwe comp. A7V266 zonder Promise-RAID-kaartje, 1 of 2 HD's.
-
ik had een 133 zonder promise
nu heb ik die hardeschijf aangesloten op de 266 met promise, toen deed hij het niet meer, nu zit ik zonder promise te werken\
en vwk staat voor mijn naam
nu heb ik die hardeschijf aangesloten op de 266 met promise, toen deed hij het niet meer, nu zit ik zonder promise te werken\
en vwk staat voor mijn naam
Pagina: 1