Dag allemaal,
Via mijn werkgever heb ik een (deels?) defecte HP G4 gekregen. Er leek een oppervlakkige barst in het scherm te zitten, maar de leverancier hoefde ‘m niet terug en stuurde een vervangend exemplaar. Deze werd dus verloot.
Thuis eenmaal aangesloten blijkt het toch wel wat meer dan oppervlakkige schade te zijn. Zie de bijgesloten foto’s. De chatbot van HP geeft aan dat het niet te repareren is. Lijkt me gek, maar dat zal de reden zijn dat de leverancier de monitor niet retour wilde.
Toch zou ik graag een poging wagen. Enig idee wat het probleem is? En zo ja, wat valt daar nog aan te doen?:strip_exif()/f/image/yXRaRmHVaLpfCarM0BuLO5oi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBzyFlOcbyfdMCZwbQPzlAln.jpg?f=fotoalbum_large)
Via mijn werkgever heb ik een (deels?) defecte HP G4 gekregen. Er leek een oppervlakkige barst in het scherm te zitten, maar de leverancier hoefde ‘m niet terug en stuurde een vervangend exemplaar. Deze werd dus verloot.
Thuis eenmaal aangesloten blijkt het toch wel wat meer dan oppervlakkige schade te zijn. Zie de bijgesloten foto’s. De chatbot van HP geeft aan dat het niet te repareren is. Lijkt me gek, maar dat zal de reden zijn dat de leverancier de monitor niet retour wilde.
Toch zou ik graag een poging wagen. Enig idee wat het probleem is? En zo ja, wat valt daar nog aan te doen?
:strip_exif()/f/image/yXRaRmHVaLpfCarM0BuLO5oi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBzyFlOcbyfdMCZwbQPzlAln.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WvoGsdEufdeBqN7p12CFWZ7R.jpg?f=fotoalbum_large)