Blauwe vinkjes Twitter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:32
@TijsZonderH review: Negentien Nederlandse politici betalen voor blauw vinkje op X
Stephan van Baarle van DENK. Bovendien zit elk Kamerlid met een blauw vinkje bij de PVV, VVD, NSC of BBB. Ook Derk Boswijk van het CDA heeft een blauw vinkje.
Vetgedrukte zin klopt niet, zoals in de zin ervoor en erna te lezen is zijn er ook Kamerleden van Denk en CDA met een blauw vinkje

Als je eerst Van Baarle en Boswijk noemt zou je daarna kunnen spreken over alle overige Kamerleden met een blauw vinkje die bij de PVV, VVD, NSC of BBB zitten

[ Voor 13% gewijzigd door Eärendil op 09-02-2024 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 21:06

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Je hebt gelijk. Aangepast, dank!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:36

Prx

Ook even een toevoeging in de categorie mierenneuken.

Er wordt in de tekst verwezen naar enkele bewindspersonen vanuit de regering, maar niet met de juiste titel.

Zo is Rob Jetten geen "minister van Klimaat", maar "minister voor klimaat en energie".

Een Minister van heeft een eigen ministerie en is daar eindverantwoordelijk, een Minister voor werkt op een reeds bestaand ministerie en heeft een specifiek onderwerp/takenpakket aldaar.

https://www.rijksoverheid.nl/regering/bewindspersonen

Als je dus doorklikt op Rob Jetten (als voorbeeld) dan zie je dus dat hij van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat is.

Ach, wat ik zeg, een beetje mierenneuken maar daar houden we hier wel van, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zat n.a.v. het artikel nog eens rond te klikken naar de verschillende accounts, viel mij op dat bij leden van Forum de vinkjes niet meer grijs zijn. Was ook al geconstateerd in de reacties onder het artikel:

Even schaamteloos gekopieerd uit de reacties op het artikel:
Deditio_ schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:58:
Ik zat zo eens een beetje op namen te klikken, en nu valt het me op dat heren Thierry Baudet, Freek Jansen en Gideon van Meijeren geen grijs vinkje hebben? Ze hebben respectievelijk een blauwe, helemaal geen, en weer een blauwe?

[ Voor 3% gewijzigd door DarkFly op 09-02-2024 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 21:06

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Prx schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:53:

Ach, wat ik zeg, een beetje mierenneuken maar daar houden we hier wel van, toch? :P
Hoe meer hoe beter, daar wordt Tweakers alleen maar beter van uiteindelijk! Ik heb het aangepast!
DarkFly schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:48:
Zat n.a.v. het artikel nog eens rond te klikken naar de verschillende accounts, viel mij op dat bij leden van Forum de vinkjes niet meer grijs zijn. Was ook al geconstateerd in de reacties onder het artikel:

Even schaamteloos gekopieerd uit de reacties op het artikel:

[...]
Hey dat is wel vreemd, dat moet dan ergens deze week gebeurd zijn... Misschien tijdelijk? Ik ga eens navraag doen en eventueel het artikel aanpassen!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
TijsZonderH schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:01:
Hey dat is wel vreemd, dat moet dan ergens deze week gebeurd zijn... Misschien tijdelijk? Ik ga eens navraag doen en eventueel het artikel aanpassen!
Ben benieuwd! Zag overigens dat officiële FvD account ook een blauw vinkje heeft…
Pagina: 1