Na ontzettend veel offertes te hebben gekregen, heeft deze offerte mijn grootste interesse.
Vooral omdat de uitleg heel goed was van de verkoper. Ze hebben een schaduwberekening gemaakt, het materiaal is voor mij vertrouwd (huidige installatie is ook 13x 265 WP JA Solar en SolarEdge SE3000 + P300 optimizers) en keken zelfs ook op dak.
Daarnaast wou ik ook graag een 10kw batterij en deze hebben ze meegenomen in de prijs.
Ons huis staat op het ZZO en de huidige zonnepanelen (2015) doen 3450 WP.
Nu lees ik hier dat de combinatie van panelen, optimizers en omvormer goed op elkaar afgestemd dient te zijn. Vandaar mijn vraag of dat in deze offerte het geval is. Mijn tweede vraag is of de offerte inclusief batterij (staat apart vermeld op de offerte ivm btw) een nette prijs is?
Bedankt alvast.
Beschikbare ruimte platdak: 4 meter breed bij 12 meter diep (
Schaduw: ja door eigen huis en waarschijnlijk door buren hun huis
Jaarverbruik: nu 4150 kwh maar verwacht 6500 kwh
Huidige elektriciteitsaansluiting: net 3 fase aangevraagd. Meterkast is al aangepast.
Budget en doel: Geen budget, doel is om minder afhankelijk worden van energiemaatschappijen
Wie gaat het project uitvoeren: plaatselijke bedrijf in het zonnige Limburg
Bijhouden van data: niet zeker wat hiermee wordt bedoelt, maar wordt geleverd met inline meter
Reeds verkregen offertes: heel veel. Ook wel circa 500 euro goedkoper maar niet met batterij
Regio: Maastricht
:strip_exif()/f/image/NDdDVREfOe10pIlPA1Z6PP6a.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooral omdat de uitleg heel goed was van de verkoper. Ze hebben een schaduwberekening gemaakt, het materiaal is voor mij vertrouwd (huidige installatie is ook 13x 265 WP JA Solar en SolarEdge SE3000 + P300 optimizers) en keken zelfs ook op dak.
Daarnaast wou ik ook graag een 10kw batterij en deze hebben ze meegenomen in de prijs.
Ons huis staat op het ZZO en de huidige zonnepanelen (2015) doen 3450 WP.
Nu lees ik hier dat de combinatie van panelen, optimizers en omvormer goed op elkaar afgestemd dient te zijn. Vandaar mijn vraag of dat in deze offerte het geval is. Mijn tweede vraag is of de offerte inclusief batterij (staat apart vermeld op de offerte ivm btw) een nette prijs is?
Bedankt alvast.
Beschikbare ruimte platdak: 4 meter breed bij 12 meter diep (
Schaduw: ja door eigen huis en waarschijnlijk door buren hun huis
Jaarverbruik: nu 4150 kwh maar verwacht 6500 kwh
Huidige elektriciteitsaansluiting: net 3 fase aangevraagd. Meterkast is al aangepast.
Budget en doel: Geen budget, doel is om minder afhankelijk worden van energiemaatschappijen
Wie gaat het project uitvoeren: plaatselijke bedrijf in het zonnige Limburg
Bijhouden van data: niet zeker wat hiermee wordt bedoelt, maar wordt geleverd met inline meter
Reeds verkregen offertes: heel veel. Ook wel circa 500 euro goedkoper maar niet met batterij
Regio: Maastricht
:strip_exif()/f/image/NDdDVREfOe10pIlPA1Z6PP6a.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door PetraF op 12-02-2024 14:32 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/hQ76yXBh19MLSh2lVAERMexu.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/DeJPVHFZttsRX22lZHq3zSPE.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4NuNzGwaS5ZMcYdDCUpTFRnj.png?f=user_large)