[LSC] Geen smart device te installeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jets
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22-05 14:10
Ik heb dit apparaat in Access Point stand staan, maar krijg apparaten niet goed werkend onder de 2GHz netwerk. Wel werkt het direct als ik probeer te connecten met de KPN 2GHz netwerk.

Kan het te maken hebben met de Access Point stand of zie ik iets over het hoofd?

Ik gebruik een switch van LSC (action)

Beste antwoord (via rens-br op 11-02-2024 13:14)

• Jets
Ik zal hier zelf nog even op terugkomen om ook andere wellicht te kunnen helpen.. Het bleek dat de smart devices (allen vana Action / Tuya) beetje verouderd zijn (sommige zijn 1ste of 2de generatie) en dat zorgde voor heel veel hoofdpijn. Toen ik deze allemaal had omgewisseld (want met garantie kan je fluiten bij Action) deden deze het voorbeeldig, ook als ik van netwerk wisselde en daarop de lampen opnieuw installeerde, wachtwoord veranderde etc. (dus een test hoe ze flexibel waren) want de vorige kreeg ik niet meer aan de gang met vernieuwd apparatuur (andere router)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jets
Ik zal hier zelf nog even op terugkomen om ook andere wellicht te kunnen helpen.. Het bleek dat de smart devices (allen vana Action / Tuya) beetje verouderd zijn (sommige zijn 1ste of 2de generatie) en dat zorgde voor heel veel hoofdpijn. Toen ik deze allemaal had omgewisseld (want met garantie kan je fluiten bij Action) deden deze het voorbeeldig, ook als ik van netwerk wisselde en daarop de lampen opnieuw installeerde, wachtwoord veranderde etc. (dus een test hoe ze flexibel waren) want de vorige kreeg ik niet meer aan de gang met vernieuwd apparatuur (andere router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jets welk apparaat gaat het nu eigenlijk om? En welke netwerk apparatuur heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jets
Alles wat van Lsc (Tuya) is: smart lampen, switches etc. Ik heb een RT-AX58U router