Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeliciaMaria
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 22-02-2024
Mijn vraag
Ik heb een foto van een groep mensen waar 1 persoon aan de buiten rand van de groep moet verwijderd worden en de achtergrond niet verfrommeld.. Ik heb het zelf geprobeerd via verschillende wegen zowel via computer als via telefoon alleen via geen 1 van de gratis apps of software die gedownload moet worden krijg ik het netjes voor elkaar want ik heb weinig ervaring hier in. :)
Kan iemand dit misschien voor mij doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
de meeste gratis software, via app of volledig programma download.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de meeste gratis software, via app of volledig programma download.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04 16:38

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ken je wellicht iemand met een Samsung S24? Die kan dat behoorlijk strak doen dankzij AI.

Da's de snelste weg denk ik :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder de foto te zien is het natuurlijk lastig, maar met Photoshop moet je een eind komen lijkt me. Afhankelijk van de achtergrond kun je delen clonen, of automatisch laten vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Dag @FeliciaMaria, welkom op Tweakers :)
Je helpen en tips geven over hoe je dit zou kunnen aanpakken kan prima hier, maar als je specifiek op zoek bent naar iemand die het voor je gaat doen, dan valt dat onder werving en hoort het helaas niet thuis op het forum :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:28

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Wormaap schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:07:
Dag @FeliciaMaria, welkom op Tweakers :)
Je helpen en tips geven over hoe je dit zou kunnen aanpakken kan prima hier, maar als je specifiek op zoek bent naar iemand die het voor je gaat doen, dan valt dat onder werving en hoort het helaas niet thuis op het forum :)
Mag dat wel in vraag en aanbod overig? Hoewel ik het dan weinig kans geef, maar toch :)

@FeliciaMaria

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-04 00:28
Misschien niet waar je naar op zoek was, maar... met Stable Diffusion gaat dit heel makkelijk. Je "schildert" over hetgeen je weg wilt, je klikt op de knop, en hij genereert de achtergrond alsof het écht achter het object stond. Bvb. een boom die half zichtbaar was op de foto wordt vervolledigd.

• FeliciaMaria
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 22-02-2024
Dank jullie wel voor de fijne antwoorden, mijn excuses voor de vraag over of iemand dit voor mij kan doen. ik wist niet dat dat niet mogelijk was of niet hoorde! Ik ga aan de gang met de antwoorden!!

• Justin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Ik wil met Photoshop AI wel ff een poging voor je wagen als je mij de foto in DM stuurt en aangeeft wie eraf moet :)

Wij hebben dit zelf, toen Photoshop AI nog niet bestond, ooit door iemand laten doen op Fiverr voor een paar euro. Was de moeite wel waard.

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21:25
Vraag het anders even op het DPReview Retouching Forum, daar staan vaak dit soort hulpvragen: klik
Pagina: 1