Sinds gisteravond kan ik één site (van een club waarvan ik lid ben) niet meer bereiken/openen vanaf mijn thuisnetwerk. Er verschijnt dan de melding 'De wachttijd voor de verbinding is verstreken'. Dit is de enige site die dat heeft.
Dit gebeurt met pc's die bekabeld en via wifi met de router zijn verbonden en met smartphones en tablets die via wifi met de router zijn verbonden. Maak ik verbinding via de mobiele provider, dan kom ik wel op de site.
Verbind ik de laptop rechtstreeks met de modem, dan heb ik ook toegang.
Ik heb geen router-instellingen veranderd, noch iets aan het netwerk.
Situatie:
Ziggo-provider
Modem in bridge-modus
Asus RT-AC66-router
Wat heb ik gedaan/getest:
Modem en router ettelijke keren gereboot.
Contact opgenomen met Ziggo. Die heeft de modem gereset (bridge uit, reset, bridge aan). Daarna had ik enkele minuten toegang via de router. Daarna niet meer. Rechtstreekse toegang via de Ziggo-modem werkte nog wel.
Router gereset naar fabrieksinstellingen. Ook dat loste het probleem niet op.
In het kort: ik kan alle sites bezoeken, behalve die van mijn club.
Hebben jullie zoek- of oplossuggesties?
Dit gebeurt met pc's die bekabeld en via wifi met de router zijn verbonden en met smartphones en tablets die via wifi met de router zijn verbonden. Maak ik verbinding via de mobiele provider, dan kom ik wel op de site.
Verbind ik de laptop rechtstreeks met de modem, dan heb ik ook toegang.
Ik heb geen router-instellingen veranderd, noch iets aan het netwerk.
Situatie:
Ziggo-provider
Modem in bridge-modus
Asus RT-AC66-router
Wat heb ik gedaan/getest:
Modem en router ettelijke keren gereboot.
Contact opgenomen met Ziggo. Die heeft de modem gereset (bridge uit, reset, bridge aan). Daarna had ik enkele minuten toegang via de router. Daarna niet meer. Rechtstreekse toegang via de Ziggo-modem werkte nog wel.
Router gereset naar fabrieksinstellingen. Ook dat loste het probleem niet op.
In het kort: ik kan alle sites bezoeken, behalve die van mijn club.
Hebben jullie zoek- of oplossuggesties?