Iemand bekend met Panasonic NN-CD87 combimagnetron?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:59
In mijn exemplaar van de Panasonic NN-CD87KS combimagnetron zie ik iets dat er uit ziet als piepschuim achter het rooster van de Genius-sensor zitten.

Mijn eerste gedachte was dat het er niet hoort te zitten, iets dat van zijn plaats af is geraakt.
In een tweede exemplaar zie ik echter hetzelfde.

Ik vraag me nu af of het zo hoort, en zo ja, wat is de functie?
Zo nee dan hebben we misschien een probleem.....

Als iemand hetzelfde type magnetron heeft kan die hier misschien iets meer over zeggen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkdXv2_xbmciW3RTI_WVY5ZuU4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKYRZnsliORrkFiMXy5dfTbX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

weet je zeker dat het piepschuim is en niet iets van kabel isolatie tegen de hitte?
zon witte sok zeg maar.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
Dat weet ik aardig zeker, heb er voorzichtig met een satestokje in geprikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:09
Start een chat sessie op de support pagina (link) van Panasonic, denk dat je daar eerder een bruikbaar antwoord krijgt dan hier.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

De reden dat ik betwijfel of het piepschuim is, is omdat piepschuim al smelt bij 90 graden. aangezien dit ook een oven is die al snel 200 graden kan worden over lange tijd vind ik het daarom vreemd, er hoort naar mijn idee geen piepschuim in zon apparaat.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Edit zomaar ff een idee. is dit niet gewoon ipv de sensor de plek waar de lamp hoort te zitten en dat ze de lamp voor transport met piepschuim hebben ingepakt?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
Het is in ieder geval materiaal waar je net zo makkelijk in prikt als in piepschuim ;)
Ik zal later vanmiddag eens gaan zitten voor een chat met Panasonic, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
manusz schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 13:05:
Dat weet ik aardig zeker, heb er voorzichtig met een satestokje in geprikt >:)
_O- :F
Pagina: 1