Ik heb een G450 gekocht, maar heb geen AGP 4x slot. Welke mobo+nieuwe processor zijn het beste aan te raden voor mij? Ik ben geen gamer, meeer iemand die photoshop, dreamweaver en veel films afspeelt (onder windows ME). Wil niet teveel pieken kwijt.
Okay, welke zou ik dan kopen? AMD duron, athlon? Sowieso asus~? Zijn die gewoon beter dan ABIT etc? Maak ook niet uit welke chipsets?
Zal ik het je eens moeilijk gaan maken dan. ik zou voor een MSI bord gaan, heb ik betere ervaringen mee dan met ASUS de laatste tijd
Hoor vaak dat ASUS de beste is,dat je dan sowieso ASUS moet kopen, ik dacht dat het gewoon bullshit is, dus toch!?
Verwijderd
Ik ken veel mensen, zoals mijn neef. die met een Abit KT7A geweldig veel problemen hadden. Toen nam hij een MSi, en alle problemen waren weg, ook kon hij zijn SB Life weer gaan gebruiken.Op zaterdag 08 september 2001 10:41 schreef Tjinees het volgende:
Okay, welke zou ik dan kopen? AMD duron, athlon? Sowieso asus~? Zijn die gewoon beter dan ABIT etc? Maak ook niet uit welke chipsets?
En een Amd 1000mhz, of 1200mhz voor het gewoone werk draait het gewoon perfect! En 256mb 133mhz geheugen, let er wel op dat je geen noname geheugen koopt.
Infineon, Kingston dat zijn de aanraders.
Verder ook geen verstand van dir rammetjes, hoezo geeeeen NONAME? En beter een mobo kopen die gweon 133 ondersteund, als ik toch die rammetjes koop, kani k dan niet beter meteen pc2100 kopen??Op zaterdag 08 september 2001 10:47 schreef ExiRana het volgende:
[..]
En 256mb 133mhz geheugen, let er wel op dat je geen noname geheugen koopt.
Infineon, Kingston dat zijn de aanraders.Succes!
Asus
Abit og
MSI
Kies maar uit, ze hebben genoeg modellen.
Abit og
MSI
Kies maar uit, ze hebben genoeg modellen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
AMd houdt veel van goed geheugen, ik heb daar eerst ook veel problemen mee gehad, ik had 128mb 133mhz noname geheugen. Gelukig moest ik toch nieuw geheugen hebben, elke keer vastlopers en blauwe schermen.Op zaterdag 08 september 2001 10:51 schreef Tjinees het volgende:
[..]
Verder ook geen verstand van dir rammetjes, hoezo geeeeen NONAME? En beter een mobo kopen die gweon 133 ondersteund, als ik toch die rammetjes koop, kani k dan niet beter meteen pc2100 kopen??
Toen kocht ik 512mb 133mhz cass 2-2-2 Kingston geheugen.
En ik heb sins die dag geen blauw scherm meer gezien.
Pagina: 1