Hoi allemaal,
Ik ben van plan om mijn pc nog een keer te upgraden voor de komende drie jaar. Ik gebruik mijn pc vooral voor gaming, en ik speel veel verschillende games. De laatste tijd speel ik veel WOW, Soulstone Survivors en Warframe, maar ik probeer ook regelmatig nieuwe games uit. Verder gebruik ik ook Discord en af en toe stream ik voor de lol.
Ik heb een voorkeur voor AMD boven Intel of Nvidia, dus ik wil graag een AMD GPU en CPU kopen. Mijn huidige systeem is:
- Moederbord: x470 gaming pro (MS-7879)
- CPU: AMD Ryzen 5 2600X
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1070 Ti
- PSU: Seasonic Focus Plus 650 Gold
- RAM: 16 GB DDR4 met G.Skill Samsung
- Monitor: Acer Nitro XZ2 31.5 inch
De upgrades die ik wil doen zijn:
- GPU: Gigabyte Radeon RX 7600 XT 16 GB GAMING OC
- CPU: AMD Ryzen 7 5800X (na het updaten van het moederbord)
Mijn vraag is: heb ik een goede keuze gemaakt voor de GPU en CPU? Zijn er misschien betere opties die passen op mijn moederbord? Heeft iemand nog andere tips of opmerkingen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik ben van plan om mijn pc nog een keer te upgraden voor de komende drie jaar. Ik gebruik mijn pc vooral voor gaming, en ik speel veel verschillende games. De laatste tijd speel ik veel WOW, Soulstone Survivors en Warframe, maar ik probeer ook regelmatig nieuwe games uit. Verder gebruik ik ook Discord en af en toe stream ik voor de lol.
Ik heb een voorkeur voor AMD boven Intel of Nvidia, dus ik wil graag een AMD GPU en CPU kopen. Mijn huidige systeem is:
- Moederbord: x470 gaming pro (MS-7879)
- CPU: AMD Ryzen 5 2600X
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1070 Ti
- PSU: Seasonic Focus Plus 650 Gold
- RAM: 16 GB DDR4 met G.Skill Samsung
- Monitor: Acer Nitro XZ2 31.5 inch
De upgrades die ik wil doen zijn:
- GPU: Gigabyte Radeon RX 7600 XT 16 GB GAMING OC
- CPU: AMD Ryzen 7 5800X (na het updaten van het moederbord)
Mijn vraag is: heb ik een goede keuze gemaakt voor de GPU en CPU? Zijn er misschien betere opties die passen op mijn moederbord? Heeft iemand nog andere tips of opmerkingen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Battletag Vakasha#2284