Toon posts:

3210 vaag geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3210, en sinds een paar weken krijg ik een heel vreemd gekraak te horen als ik ga bellen. Het is net zo'n geluid als wat je hoort als je met je mobiel bij een computerspeaker gaat bellen. Maar het is best wel irritant om dat een heel gesprek aan te moeten horen :(

Wie heeft een oplossing voor dit probleem?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:45
Misschien openschroeven ? Misschien wel een contactje beetje los oid...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Je kan hem beter niet opschroeven want dan is je garantie kwijt tenzij die al verlopen is natuurlijk.

Gewoon even naar de Nokia Service Center gaan en hem laten repareren, ik denk idd ook dat er een contactje los zit.

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost het om mijn 3210 daar te laten repareren?

En waar zit zo'n Nokia Service Centrum? Ook in Groningen?

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 12:56 schreef Silverstar het volgende:
Wat kost het om mijn 3210 daar te laten repareren?

En waar zit zo'n Nokia Service Centrum? Ook in Groningen?
gratis als die nog in de garantieperiode zit :+
en je kunt hem gewoon bij de gsm dealer inleveren hun sturen hem dan op als het goed is :)

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 10:27 schreef Silverstar het volgende:
Ik heb een 3210, en sinds een paar weken krijg ik een heel vreemd gekraak te horen als ik ga bellen. Het is net zo'n geluid als wat je hoort als je met je mobiel bij een computerspeaker gaat bellen. Maar het is best wel irritant om dat een heel gesprek aan te moeten horen :(

Wie heeft een oplossing voor dit probleem?
heb ik ook maar dat komt omdat bij mij de antenne is afgebroken toen ik een vibra motor inbouwde :(

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57
Op zaterdag 08 september 2001 22:26 schreef BonelessNiels het volgende:
[..]
heb ik ook maar dat komt omdat bij mij de antenne is afgebroken toen ik een vibra motor inbouwde :(
Haha.. heb ik ook gehad..
dat geluid hoor je ook wel's als je met dutchtone belt en niet eens in de buurt van speakers ofzo staat..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 september 2001 22:23 schreef superjoost het volgende:

[..]

Haha.. heb ik ook gehad..
dat geluid hoor je ook wel's als je met dutchtone belt en niet eens in de buurt van speakers ofzo staat..
Gehad? Hoe heb je het opgelost dan?
Pagina: 1