Advies gevraagd over 5G router

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 00:37
Hallo, ik heb een loods waar ik een Reolink camera heb en een Ajax alarmsysteem.

Er is geen glasvezel of internetaansluiting en ben dus op zoek naar een 5g router met POE waar ook WIFI opzit.

Ik heb gekeken naar een TELTONIKA RUTX50 maar schrok toch behoorlijk van de prijs.

Is er een alternatief die ook iets beter geprijsd is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuPaToLL
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-04 19:55
Zou zelf gewoon voor een 4G router gaan.

die 5G ben je totaal niet nodig met 1 camera en een alarmsysteem wat niet anders doet dan een paar pingetjes sturen zo nu en dan.

Check wel ff de dekkingskaart voor 4 en 5g netwerken zodat je zeker weet dat op jouw locatie die dekking wel voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
Dank je heb nog een RUT240 liggen daar heb ik nu een 5G kaartje van KPN in, heb volledig 5 en 4G dekking maar toch loopt het niet echt snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Het zal aan de banden liggen die die RUT240 ondersteunt en de hoeveelheid combinaties die 'ie icm 5G aankan. Tot de 3,5GHz beschikbaar is zal 5G niet veel meerwaarde bieden; in sommige gevallen zal 4G sneller zijn door een groter aantal bandcombinaties (bijv 4 banden gecombineerd op 4G vs 1 band 5G 700MHz en 1 4G-band)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
Misschien ook even opletten hoe je camerabeeld settings staan, ik lees dat die RUT240 max 100Mbps aankan om maar iets te noemen.
Dat zal voldoende moeten zijn, maar als je camerabeelden op resolutie 1920x1080 staan dan kun je overwegen om ze lager te zetten om bandbreedte te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
Misschien ook even opletten hoe je camerabeeld settings staan, ik lees dat die RUT240 max 100Mbps aankan om maar iets te noemen.
Dank je,

Er komt mogelijk nog een 2e camera bij en mogelijk een TV met Netflix, is de 100Mbps nog wel voldoende?
Pagina: 1