wat is nou de beste dvd-rom ?

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
m'n cd-rom is helemaal kapot en ga dan maar ipv een cd-rom een dvd-rom aanschaffen omdat die niet zo veel duurder zijn dan een cd-rom

ik had al een lange tijd de pioneer 106S (en 116 is dat ook volgens mij) op het oog maar ik las dat hij niet echt goed werkte met clone cd(het inlezen) (en dat moet ie wel bij mij goed doen)

dan heb je ook nog de toshiba sd m1502 en de lite-one ltd-163

welke moet ik nemen ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Kadance074
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 18:21
Neem de Toshiba, deze wordt aanbevolen door CloneCd, mits je er veel mee werkt in combinatie met een goede brander (Lite-On of Plextor).

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-04 17:55
gewoon de pioneer nemen en met clone cd met je brander inlezen?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

WAT kan er misgaan met inlezen? ik vind het een perfect dingetje hoor ben er zeer tevreden over :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21
Ik heb Toshiba : zeer stil :)
Pioneer == herrie :(

• digitri
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

digitri

here and now

Iedereen zegt wat hij heeft is nr. 1
Ik heb de lite-on lltd-163 en hij is dus DE best :)

Maar kijk, als je ooit audio wilt rippen of on-the-fly @ 24 branden zou je een grote spijt met die Tosh of die Pioneer hebben.

Ja de Tosh is prima met Clone maar deze lite-on is net zo goed, alleen nog niet door elby getest. Wel fantastische goed door CDR-INFO gevonden. Lees maar effe dit
Ook www.cdrlabs.com heeft hem super gevonden 9/10 voor gegeven.

Maar "wat is nou de beste dvd-rom ?" dat moet je iets breder bekijken. Ieder zijn preferenties.
Is regio vrijheid voor je belangrijk, de lite-on heeft nog geen oplossing. Pioneer wel, en die is nog zo lekker "sexy" met die slot :+ :)

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 10:16 schreef Kadance074 het volgende:
Neem de Toshiba, deze wordt aanbevolen door CloneCd, mits je er veel mee werkt in combinatie met een goede brander (Lite-On of Plextor).
ik heb een plextor 121032

enja de dvd-rom moet gewoon goed werken met clone cd (dus ik wil gewoon backupies maken) en de dvd moet gewoon verder goed zijn en ze kunnen allemaal neem ik aan wel een audio cd kopieren.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-04 19:28
Mijn Pioneer 116 doet het perfect met clone cd. Deze speler leest ook erg snel en foutloos :Y) audio in. Nog nooit een probleem mee gehad. :P

edit:
ik heb de tray-in. Die is stukken stiller dan myn 50x Afree!CD-Rom

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 11:13 schreef Oxie het volgende:
Iedereen zegt wat hij heeft is nr. 1
Ik heb de lite-on lltd-163 en hij is dus DE best :)
Dat heeft ook een reden!
Toen je 'm zelf kocht heb je er waarschijnlijk ook uitgebreid research naar gedaan en daarom heb je die gekocht. En als hij dan inderdaad bevalt en zo goed is als de reviews zeggen dan is het toch logisch dat je hem aanbeveelt? Wel jammer dat in de meeste gevallen je geen vergelijk hebt met gelijkwaardige apparatuur en dus geen weet hebt van nog beter spul voor dezelfde prijs.

Verwijderd

Pioneer is gewoon zooi, heb al tientallen drives meegemaakt daarvan die gewoon niet goed werkte, na een hoop gefirmware op dat ding werkte het uiteindelijk wel.

koop gewoon een Toshiba, die dingen zijn gewoon goed

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
nou ik heb toch de pioneer gekocht, en hij werkt gewoon met alles perfect (dus ook met clone cd) en hij is ook regiovrij te maken :)

• pyravex
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Waarom koop je geen Creative Encore kit?
12 speed DVD speler en een Mpeg kaartje voor 230 piek!
(kijk maar in de pricewatch)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:03

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoi, had geen zin om voor deze vraag een nieuw topic te openen (database vervuilen).

Ik heb een Toshiba SD-M1612 DVD-rom...lekker stil enzo...
Maar ter vergelijking vraag ik jullie:
Hoe snel rippen jullie een dvd?

Bij mij gaat het maar met 3,4x snelheid...terwijl dat met me ouwe Pioneer 105S toch rond de 6x snelheid was

Systeem specs

Pagina: 1