Ik heb sinds kort een kassabonprinter (Epson TM-T20iii via ethernet). De installatie ging vrij soepel en printen werkt goed. Het enige wat ik niet werkend krijg is een logo bovenaan de bon printen. Met de Epson Utility kun je zelf een logo in het printergeheugen zetten. Dat lukt en een testprint doet hij ook, maar ik kan nergens vinden hoe ik nu in stel dat hij (bij elke printopdracht) het logo boven de bon print. Ik print de bonnen trouwens als pdf met adobe acrobat reader.
Internet helpt me niet echt verder, veel info gaat over specifieke kassasystemen die ik niet heb. Ik lees ook dat je dit kunt instellen in de printereigenschappen in windows, maar daar kan ik nergens een dergelijke instelling vinden. Komt iemand dit bekend voor?
Internet helpt me niet echt verder, veel info gaat over specifieke kassasystemen die ik niet heb. Ik lees ook dat je dit kunt instellen in de printereigenschappen in windows, maar daar kan ik nergens een dergelijke instelling vinden. Komt iemand dit bekend voor?