Ik ben voor een vriend van me die een klein Softwarebedrijf wil beginnen een logo aan het klussen. Ik heb er me nu een tijdje op blindgestaard en ben benieuwd wat jullie ervan vinden...kritiek is van harte welkom 
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Klopt...zo ingewikkeld hoef nen logo niet te zijn...Op zaterdag 08 september 2001 13:21 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Kan er niet warm of koud van worden, maar als het logo het bedrijf goed weergeeft is het al heel wat.
Lijkt me niet want nieuw bedrijfje, nieuw logo. De huiskleuren zullen met name bepaald gaan worden door de kleuren in dit logo vrees ik.Op zaterdag 08 september 2001 13:26 schreef SFie het volgende:
maar als dit de huiskleren zijn..tjha...
Verwijderd
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Waarom denk ik dat je Ayatollah bedoeld, ipv Allotaja???Allotaja of rock and rollah
Dit is zeker een zeer goed punt! Logo's moeten snel herkenbaar zijn en je moet ze niet snel vergeten.Op zaterdag 08 september 2001 14:09 schreef Yellow het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik er net een minuut naar heb lopen staren en nu eigenlijk al vergeten ben wat er nou in stond. Dus is niet echt mentaal kleverig genoeg.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Verwijderd

Professioneel een huisstijl ontwikkelen is wat anders dan een site in elkaar freubelen.Op zaterdag 08 september 2001 15:25 schreef denki_akira het volgende:
ik wil niet zeuren hoor..
maar als je een webdesign-bureautje wil opzetten maak je toch je eigen logo???
Verwijderd
[mierenneukermode_speciaal_voor_dennis]Op zaterdag 08 september 2001 10:23 schreef dennispriester het volgende:
Greets, Dennis
Dus, dit hoeft voortaan niet meer dennis. Verder wil de maker van het logo een duidelijk logo [voor zover ik dat heb begrepen], met zo'n zon [oid] wordt dat lijkt mij alleen maar onduidelijker. Dat was het.uit de faq
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken.
Ow. that hurtsOp zaterdag 08 september 2001 23:16 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Professioneel een huisstijl ontwikkelen is wat anders dan een site in elkaar freubelen.