snel toegang tot .plan en .actie

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:41
Met de nieuwe tracker is er eigenlijk geen mogelijkheid meer om te navigeren naar alle lopende .acties of .plans. Dat vind ik best wel een gemis.

Zeker omdat er goed geld verdient wordt met de .acties dus je daar wel traffic op wilt houden.

Mist deze optie nu helemaal of mis ik iets :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:14
Bij mij in de tracker aan de zijkant staat de .plan onderaan in de balk, onder de .geek
Acties staan onder de video's

Heb je ze aangezet bij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:41
Ah achja. daar moet ik ze zoeken. En ik maar klassiek via een navigatiebalk zoeken :)

Laat je trouwens nog steeds afvragen waarom je content, waar geld. mee verdient wordt want advertorials, je zou wegstoppen.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
bonzz.netninja schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:41:
Laat je trouwens nog steeds afvragen waarom je content, waar geld. mee verdient wordt want advertorials, je zou wegstoppen.
Acties worden standaard getoond in de tracker. Advertorials zijn eigenlijk omgebouwde .Plans en die worden standaard niet getoond, maar dat kun je dus wel instellen indien je ingelogd bent. Idealiter zou dat een los artikeltype zijn dat ook standaard aanstaat in de tracker, al zal ook niet iedereen daar blij van worden ;) Het overgrote deel van de bezoekers navigeert trouwens via de ankeilers en nieuwslisting naar artikelen, dus het zal ook geen enorm verschil gaan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:20
Je kan gewoon de volgorde veranderen, mocht je de .actie bovenin willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Aangezien de vraag hiermee is beantwoord, sluit ik dit topic. Eventuele aanvullende feedback of suggesties voor de sidebar mag ook in het centrale topic: Nieuwe sidebar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.