ik heb van die toetsenborden gezien waarbij onder de toetsen iets ligt dat licht geeft... wat is dat???
want ik zie nergens waar je zoiets kan bestellen....
want ik zie nergens waar je zoiets kan bestellen....
http://www.virtual-hideout.net/Op zaterdag 08 september 2001 10:12 schreef gijzzz het volgende:
wat is het adres van die site???
Verwijderd
Jij bent anders ook nog geen veteraan...Op zaterdag 08 september 2001 11:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
offtopic:
Vier dagen geleden ingecheckt. N00b zeker?
NP, iedereen is dat al geweest
http://www.virtual-hideout.net/guides/keyboard_el/index.shtmlOp zaterdag 08 september 2001 10:16 schreef Tweakertje het volgende:
[..]
http://www.virtual-hideout.net/
(moeilijk he)
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Zo dat is een lelijk bordje, bestel je die en dan moet je hem daarna nog verfen ookOp zaterdag 08 september 2001 13:21 schreef reg10 het volgende:
Jij dan welOp zaterdag 08 september 2001 12:14 schreef newby het volgende:
[..]
Jij bent anders ook nog geen veteraan...
Op zaterdag 08 september 2001 12:14 schreef newby het volgende:
[..]
En ik dan,Op zaterdag 08 september 2001 17:22 schreef Mathizsias het volgende:
[..]
offtopic:
Wanneer dan wel ?
Rate mij is dan ?
Yup kijk ff bij conrad voor neon strings en die moet je erin bouwen. Ik heb de ledjes in mn keyboard vervangen door blauwe en ook neon strings...
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Dat smiletje mag er wel achtervandaag hoor.Op zaterdag 08 september 2001 12:14 schreef newby het volgende:
[..]
Verwijderd
als er bijmij vet op zit, gaat en echt niet onder mijn toetsen een lampje branden hoorOp zaterdag 08 september 2001 17:51 schreef okidokie het volgende:
Glassex werkt prima bij een vet toetsenbord...
.... misschien gaat je nu een lampje branden
nee, dat lijkt mij ook nietOp zaterdag 08 september 2001 17:53 schreef razor-x het volgende:
[..]
als er bijmij vet op zit, gaat en echt niet onder mijn toetsen een lampje branden hoor
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
hier kan je de mod vindenOp zaterdag 08 september 2001 10:12 schreef gijzzz het volgende:
wat is het adres van die site???
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
3 mm ledjes ofzo ??? wel een goed idee btw, moet ik ook eens onder mijn numpad makenOp zaterdag 08 september 2001 19:40 schreef BOOTZ het volgende:
ik heb het niet met zo'n EL-cable gedaan, gewoon een paar ledjes onder de toetsen verstopt:
[afbeelding]
Je ziet het haast niet zeg , of komt dat door die foto ?Op zaterdag 08 september 2001 19:40 schreef BOOTZ het volgende:
ik heb het niet met zo'n EL-cable gedaan, gewoon een paar ledjes onder de toetsen verstopt:
[afbeelding]
Verwijderd
Neem contact op met Neschen en vraag naar Flexolight.Op zaterdag 08 september 2001 23:19 schreef Acid_Burn het volgende:
Er is idd lichtgevend folie. Wordt wel gebruikt in de modelbouw. Kan je gewoon knippen. Ik weet alleen niet de naam of waar je het kan krijgen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0