First post vul ik later in/aan
Er zijn op dit moment drie modellen in de Edge 40 lijn, de Edge 40, Edge 40 Pro en de Edge 40 Neo.
De Edge
:fill(white):strip_exif()/f/image/xZOUMAhXXBpxZCofQLrDlwzl.png?f=user_large)
De Neo
:fill(white):strip_exif()/f/image/ReBf2AXQ6kychP3AIGUgPTyZ.png?f=user_large)
De Pro
:fill(white):strip_exif()/f/image/OdxEoQcwovdFQKfkEJtl4fVr.png?f=user_large)
De Motorola Edge 40 Pro is in April 2023 gelanceerd als een toestel die prima kan meekomen met de highend modellen. In een review zal ik hierop nog terugkomen, want hij heeft me zeker verrast op een aantal vlakken.
Het update beleid is tegenwoordig voor een high end toestel gemiddeld tot goed te noemen. 2 OS upgrades en 3 jaar patches. Overigens is dit in de praktijk eens in de 2 maanden.
Het toestel kwam met Android 13 en zal dus nog Android 15 krijgen.
De batterij van het toestel is Li-Po met een capaciteit van 4600 mAh en kan laden op 125 watt.
Er zijn op dit moment drie modellen in de Edge 40 lijn, de Edge 40, Edge 40 Pro en de Edge 40 Neo.
De Edge
:fill(white):strip_exif()/f/image/xZOUMAhXXBpxZCofQLrDlwzl.png?f=user_large)
De Neo
:fill(white):strip_exif()/f/image/bkYmKv6dCjr6dwSHarpGEkjq.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ReBf2AXQ6kychP3AIGUgPTyZ.png?f=user_large)
De Pro
:fill(white):strip_exif()/f/image/OdxEoQcwovdFQKfkEJtl4fVr.png?f=user_large)
De Motorola Edge 40 Pro is in April 2023 gelanceerd als een toestel die prima kan meekomen met de highend modellen. In een review zal ik hierop nog terugkomen, want hij heeft me zeker verrast op een aantal vlakken.
Het update beleid is tegenwoordig voor een high end toestel gemiddeld tot goed te noemen. 2 OS upgrades en 3 jaar patches. Overigens is dit in de praktijk eens in de 2 maanden.
Het toestel kwam met Android 13 en zal dus nog Android 15 krijgen.
De batterij van het toestel is Li-Po met een capaciteit van 4600 mAh en kan laden op 125 watt.
[ Voor 128% gewijzigd door Brotuck op 10-02-2024 10:31 ]
Just here for the fun