Ik zou graag mijn 1 fase groepenkast vervangen en een aardlek toevoegen. Blijkbaar had ik die niet.
Als ik in de groepenkast kijk zijn er 3 groepen met schakelaars + zekering die weg gaan in aparte instalatiebuizen.
En dan zijn er nog 3 zekeringen die zonder schakelaar samen in een instalatiebuis zitten.
Denk voor de keuken?
Onder de groepenkast zit een decon eaton 40a lastverdeler. Hieruit komen draden zonder isolatie. Dit vindt ik gek. Is het aan te raden om deze te vervangen? Lijkt mij wel handig.
Daaronder zit de slimme meter. En verder geen mogelijkheid om spanning er af te halen.
Mijn vraag is kan ik die decon laten zitten en als hoofdschakelaar/ verdeler van 1-3. Dan de kale draden vervangen en een standaard meterkast met 6 groepen plaatsen?
Groepenkast is 22x37
Welke standaard groepenkast bevelen jullie aan? En wat moet ik nog meer bij bestellen?
Alvast hartelijk dank voor jullie advies.
Met vriendelijke groet,
Folkert
:strip_exif()/f/image/d6b90rWnVvKiiGlRs2Kcw3Je.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kAquauevGYxQwghZ7aJXFYSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HAfnl6I7R0mc1660uq16mnH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FOHB8sHo2BYoujyDrpOmxa0p.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik in de groepenkast kijk zijn er 3 groepen met schakelaars + zekering die weg gaan in aparte instalatiebuizen.
En dan zijn er nog 3 zekeringen die zonder schakelaar samen in een instalatiebuis zitten.
Denk voor de keuken?
Onder de groepenkast zit een decon eaton 40a lastverdeler. Hieruit komen draden zonder isolatie. Dit vindt ik gek. Is het aan te raden om deze te vervangen? Lijkt mij wel handig.
Daaronder zit de slimme meter. En verder geen mogelijkheid om spanning er af te halen.
Mijn vraag is kan ik die decon laten zitten en als hoofdschakelaar/ verdeler van 1-3. Dan de kale draden vervangen en een standaard meterkast met 6 groepen plaatsen?
Groepenkast is 22x37
Welke standaard groepenkast bevelen jullie aan? En wat moet ik nog meer bij bestellen?
Alvast hartelijk dank voor jullie advies.
Met vriendelijke groet,
Folkert
:strip_exif()/f/image/d6b90rWnVvKiiGlRs2Kcw3Je.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kAquauevGYxQwghZ7aJXFYSE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HAfnl6I7R0mc1660uq16mnH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FOHB8sHo2BYoujyDrpOmxa0p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bm8lGI9kKlYkHN2prtN0NM6z.jpg?f=fotoalbum_large)