Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- gamen, streamen, youtube videos maken, meerdere games dowloaden en spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
-prijs gelieve tussen 1800-2100 euro, dit is inclusieve samen stellen etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb zelf al toetsenbord en muis, die ik fijn vind, verder ga ik ook nog een draadloze headset aanschaffen.
Mijn monitor is een ASUS VE248HR Zwart, 75 Hz dus zal wel een nieuwe monitor moeten aanschaffen om deze pc bij te houden. dit zit niet in het budget
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in principe de pc en advies op een monitor. met monitor niet heel kieskeurig aangezien 144Hz genoeg is met goede resolutie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik ga voor de 7800x3d aangezien deze naar vele onderzoek goede/de beste game performance heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
bluetooth voor headset, 1980 resolutie, prima energie verbruik dat me moeder nog blij blijft.
Ga je overklokken?
zal niet nodig zijn denk ik
Wat verwacht je van ons?
advies over het de cooperatie van de losse onderdelen met elkaar. goedkopere alternatieven.
Ik ben vooral benieuwd naar moederboard keuze. Ik heb keuze tussen de Gigabyte X670 Gaming X AX en de Gigabyte B650M Gaming X AX.
heb er wel over gelezen dat er problemen met stroom kan zijn, maar met de nieuw BIOS update dat geen probleem is.
Dit zijn de onderdelen die ik zelf al had bij elkaar gezet.
advies over moederbord en stroomtoevoer, want daar heb ik niks over kunnen of dat past en hoeveel nodig is. Ook mening over de gehele build en of alles goed samen gaat.
Alvast bedankt,
Jaïr
- gamen, streamen, youtube videos maken, meerdere games dowloaden en spelen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
-prijs gelieve tussen 1800-2100 euro, dit is inclusieve samen stellen etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb zelf al toetsenbord en muis, die ik fijn vind, verder ga ik ook nog een draadloze headset aanschaffen.
Mijn monitor is een ASUS VE248HR Zwart, 75 Hz dus zal wel een nieuwe monitor moeten aanschaffen om deze pc bij te houden. dit zit niet in het budget
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in principe de pc en advies op een monitor. met monitor niet heel kieskeurig aangezien 144Hz genoeg is met goede resolutie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik ga voor de 7800x3d aangezien deze naar vele onderzoek goede/de beste game performance heeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
bluetooth voor headset, 1980 resolutie, prima energie verbruik dat me moeder nog blij blijft.
Ga je overklokken?
zal niet nodig zijn denk ik
Wat verwacht je van ons?
advies over het de cooperatie van de losse onderdelen met elkaar. goedkopere alternatieven.
Ik ben vooral benieuwd naar moederboard keuze. Ik heb keuze tussen de Gigabyte X670 Gaming X AX en de Gigabyte B650M Gaming X AX.
heb er wel over gelezen dat er problemen met stroom kan zijn, maar met de nieuw BIOS update dat geen probleem is.
Dit zijn de onderdelen die ik zelf al had bij elkaar gezet.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 379,- | € 379,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X670 GAMING X AX | € 249,- | € 249,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X | € 609,46 | € 609,46 |
1 | Behuizingen | Antec Dark Phantom 301M (DP301M) | € 57,- | € 57,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 69,99 | € 69,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C40BBK2-16 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 127,- | € 127,- |
1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 1TB | € 98,69 | € 98,69 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.667,04 |
advies over moederbord en stroomtoevoer, want daar heb ik niks over kunnen of dat past en hoeveel nodig is. Ook mening over de gehele build en of alles goed samen gaat.
Alvast bedankt,
Jaïr