Lokaal mining bedrijf falliet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wild_dog
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 18:10
Kennelijk is een lokaal crypto mining bedrijf falliet gegaan, en nu is AL hun hardware in de veiling.

https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/zoeken?q=6403

Het lijkt een best grote operatie geweest te zijn.
Ik ben zelf een bod gedaan op een deel van de power delivery harware, heb niet echt zin in de mining kaarten of rigs.
Ze zijn zowieso niet rendabel meer qua efficiency (anders was dit bedrijf niet falliet).
Maar mischien zijn hier nog hobby tweakers die een rigje willen oppikken.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Geinig om eens doorheen te scrollen. Let wel op dat er nog best wat extra kosten komen bovenop je bod.

Ook best wel knullig dat ze een deel van de kaarten en fans in aparte kavels aanbieden. Straks win je ze niet allemaal en blijft je achter met OnlyFans

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben misschien een muggenzifter, maar een bedrijfsbeëindiging hoeft niet per se te betekenen dat het bedrijf failliet is. Gezien de meeste hardware praktisch niets meer waard is en het bedrijf om redenen stopt (faillissement kan er zeker een van zijn overigens), kan ik me een veilig wel voorstellen om zoveel als mogelijk eruit proberen te halen, om kapitaal te hebben voor wat anders.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 07-02-2024 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 15:48
Knip, onnodig.

[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 07-02-2024 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

Het zijn wel grote kavels. 33 stuks in een doos, ik denk niet dat ik daar het kapitaal voor heb.

Dus ik denk niet dat ik zelf ga bieden, maar ga marktplaats ed komende tijd in de gaten te houden. Ze zullen vast wel weer doorverkocht gaan worden. Scheelt ook een ritje naar het noorden

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:11:
Geinig om eens doorheen te scrollen. Let wel op dat er nog best wat extra kosten komen bovenop je bod.

Ook best wel knullig dat ze een deel van de kaarten en fans in aparte kavels aanbieden. Straks win je ze niet allemaal en blijft je achter met OnlyFans
Je hebt helemaal gelijk, maar vanuit het oogpunt van de veilingmeester doen ze het prima.

Stel, jij koopt een miningrig zonder grafische kaarten. Dan moet daar natuurlijk wel een set grafische kaarten bij, anders heb je er niets aan. Dus als je de ene gewonnen hebt, ga je hoger bieden op de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
RiDo78 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:19:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar vanuit het oogpunt van de veilingmeester doen ze het prima.

Stel, jij koopt een miningrig zonder grafische kaarten. Dan moet daar natuurlijk wel een set grafische kaarten bij, anders heb je er niets aan. Dus als je de ene gewonnen hebt, ga je hoger bieden op de ander.
Behalve als alle kavels rond het zelfde moment sluiten.

Ik heb meegedaan voor een paar kaarten, helaas niet gelukt. Toch bedankt voor de tip :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wild_dog
Gelukszoekr schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:18:
[...]

Behalve als alle kavels rond het zelfde moment sluiten.

Ik heb meegedaan voor een paar kaarten, helaas niet gelukt. Toch bedankt voor de tip :)
Ah, dan heb ik mogelijk een klein beetje tegen je op geboden (als je de GPUs zonder fans op geboden had).

Heb uiteindelijk zelf een paar PDUs op de kop getikt voor mijn home lab.

Meer dan ik eigenlijk wou betalen, en vervoerskosten gaan niet mals zijn, maar ik heb ze wel.

Oh, en als je dit leest BAKKE, ik wou slechts 1 set van 2. hadden veel eerder kunnen stoppen met tegen elkaar opbieden over 7 verschillende kavels. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door wild_dog op 07-02-2024 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4M
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-07 12:43
de link werkt bij mij niet, is de kavel al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wild_dog
Br4M schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:57:
de link werkt bij mij niet, is de kavel al weg?
Ja, gister avond zijn ze gesloten
Pagina: 1