Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPiece
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 18-08 12:38
Hoi mede Tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon want mijn oude is al weer 5 jaar oud. Ik heb wat onderzoek gedaan en hier zijn 2 telefoons uitgekomen. De Nothingphone (2) en de Samsung s23 FE. Ik kan alleen niet beslissen welke telefoon het beste is. Ik vind de software op de Nothingphone erg goed en ook het grotere scherm. Maar de Samsung heeft daarentegen dan weer betere camera's en 1.5 jaar langer software updates. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor Youtube, internet en soms wat spelletjes. Ik ben van plan deze telefoon ongeveer 4 tot 5 jaar te gebruiken. Welke telefoon raden jullie aan? Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:55
S24 een optie? Of buiten budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Wat is je oude telefoon?

Beide telefoons voldoen aan je wensen, dus je huidige telefoon en wat je daar wel en niet fijn van vindt is bepalend wat de beste keuze voor jou is. Stel je hebt nu een Samsung en bent perfect tevreden, neem die weer. Heb je nu een OnePlus of Nokia of ander kaal OS, ga voor de NothingPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPiece
99ruud99 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:13:
S24 een optie? Of buiten budget?
Ik wil ongeveer rond de €600 uitgeven dus de s24 ligt daarbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPiece
swhnld schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:41:
Wat is je oude telefoon?

Beide telefoons voldoen aan je wensen, dus je huidige telefoon en wat je daar wel en niet fijn van vindt is bepalend wat de beste keuze voor jou is. Stel je hebt nu een Samsung en bent perfect tevreden, neem die weer. Heb je nu een OnePlus of Nokia of ander kaal OS, ga voor de NothingPhone.
Ik heb nu de galaxy a40 van samsung. Ik vind het een fijne telefoon maar niets speciaals. Dus de OS maakt voor mij niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
MrPiece schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:15:
[...]
Ik heb nu de galaxy a40 van samsung. Ik vind het een fijne telefoon maar niets speciaals. Dus de OS maakt voor mij niet echt uit.
Maar het OS maakt wel degelijk verschil. Mijn ouders gingen van Samsung naar Motorola en klaagden enorm over functionaliteiten die miste. Nu zijn ze weer terug op Samsung en tevreden.
Pagina: 1