Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02 21:53
Zijn er meer mensen die 'problemen' ervaren met de cashback? Ik heb deze aangevraagd (Ultra 1TB), zou dan 240 euro moeten terug krijgen. Maar kreeg vandaag ineens op de mail dat mijn aanmelding is afgekeurd met als reden : Niet in een deelnemende winkel aangekocht. Nu heb ik hem bij Samsung zelf besteld, dus opzich wel vreemd dacht ik. Gelijk contact gezocht en er werd mij verteld dat die korting al verrekend is bij aankoop via Samsung. Staat alleen nergens zo op mijn factuur, dat ook laten zien, en ze hebben er nu een 'ticket' van gemaakt en laten mij weten als er meer bekend is.

To be continued....

Beste antwoord (via rens-br op 13-02-2024 23:51)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 00:20

DataGhost

iPL dev

Dat stond bij het bestellen inderdaad vermeld. Maar ook in de actievoorwaarden en ook in de aanvullende voorwaarden:
Deelnemende winkels
Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland. Capi-Lux is niet ingesloten in deze promotie. Als je toestel een buitenlandse IMEI heeft, neem dan contact op met de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels.

Samsung.com:
Aankopen gedaan via Samsung.com wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van Samsung.com.

Samsung Experience Stores:
Bij aankopen gedaan via de Samsung Experience Stores wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van de Samsung Experience Stores.
Dus je hebt gewoon niet goed gekeken ofwel bij aankoop ofwel bij de actievoorwaarden en ook "pech". Als je de cashback wel had willen hebben had je 'm ergens anders moeten bestellen waar de prijs meer dan 240 euro hoger was geweest. Uiteindelijk heb je er geen verlies aan.

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 06-02-2024 13:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-05 00:20

DataGhost

iPL dev

Dat stond bij het bestellen inderdaad vermeld. Maar ook in de actievoorwaarden en ook in de aanvullende voorwaarden:
Deelnemende winkels
Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland. Capi-Lux is niet ingesloten in deze promotie. Als je toestel een buitenlandse IMEI heeft, neem dan contact op met de winkel waar je het toestel hebt gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels.

Samsung.com:
Aankopen gedaan via Samsung.com wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van Samsung.com.

Samsung Experience Stores:
Bij aankopen gedaan via de Samsung Experience Stores wordt de promotie direct bij aankoop verrekend. Registratie via www.samsung.com/nl/promo is dus niet mogelijk voor klanten van de Samsung Experience Stores.
Dus je hebt gewoon niet goed gekeken ofwel bij aankoop ofwel bij de actievoorwaarden en ook "pech". Als je de cashback wel had willen hebben had je 'm ergens anders moeten bestellen waar de prijs meer dan 240 euro hoger was geweest. Uiteindelijk heb je er geen verlies aan.

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 06-02-2024 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je bij Samsung zelf hebt besteld dan is de korting direct toegepast en kun je die inderdaad niet achteraf nog aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
Ahaa check. Dan gaat ie weer retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als ze nu een ticket hebben aangemaakt zou ik even wachten wat eruit komt. Of je moet de telefoon op voorhand al niet meer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1102
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-05-2024
Helaas heb ik het zelfde probleem mer samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MrMvB schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:25:
Zijn er meer mensen die 'problemen' ervaren met de cashback? Ik heb deze aangevraagd (Ultra 1TB), zou dan 240 euro moeten terug krijgen. Maar kreeg vandaag ineens op de mail dat mijn aanmelding is afgekeurd met als reden : Niet in een deelnemende winkel aangekocht. Nu heb ik hem bij Samsung zelf besteld, dus opzich wel vreemd dacht ik. Gelijk contact gezocht en er werd mij verteld dat die korting al verrekend is bij aankoop via Samsung. Staat alleen nergens zo op mijn factuur, dat ook laten zien, en ze hebben er nu een 'ticket' van gemaakt en laten mij weten als er meer bekend is.

To be continued....
Je weet toch wat je hebt betaald, of dat de volle 1809,- is of niet ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

MrMvB schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:09:
Ahaa check. Dan gaat ie weer retour!
Je hebt de korting toch al gehad bij de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Dennis1102 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:17:
Helaas heb ik het zelfde probleem mer samsung
Als je de factuur van de aankoop bij samsung pakt zie je dat de korting al verrekend is. Twee keer kan niet, zou wel mooi zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMvB
Ik dacht echt dat deze er nog vanaf ging. Maar helaas niet dus. Staat ook nergens echt beschreven op het factuur. Maar Helaas pindakaas. Vind hem nu veel te duur! En het geld niet waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MrMvB schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:52:
Ik dacht echt dat deze er nog vanaf ging. Maar helaas niet dus. Staat ook nergens echt beschreven op het factuur. Maar Helaas pindakaas. Vind hem nu veel te duur! En het geld niet waard!
Er zijn mensen die voor dat geld een auto kopen. Maar 240,- minder betalen dan de 1809,- is dus de korting/cashback. en zul jij ~1569,- hebben betaald

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 22Marc
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik kan nergens een lijst met "deelnemende winkels" vinden , wel de lijst met modellen in de bijzondere voorwaarden.
Pagina: 1