SuSE downen

Pagina: 1
Acties:

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
Goede morgen mensen,

is er een 1 of andere link van de 7.2 versie, dus niet de live eval ?
en als ik bijv de hele map 7.2 wil downen, hoeveel gig is dat dan :?
of moet ik een paar mappen niet downen ?

greeetingzzzzzzz

Verwijderd

Dan kun je hem beter vanaf ftp installeren, het zijn 7 cd's dus iets van 4 gig waarvan je misschien de helft niet nodig hebt.
Als je hem wel eerst wil downen moet je zelf maar kijken welke dingen je wel en niet nodig denkt te hebben. Als je alleen maar KDE wil draaien bijv. hoef je gnome niet te downloaden. Maar als je uit de xap serie een proggie installeert dat een onderdeel van gnome nodig denkt te hebben ben je de ... want die heb je dan niet.

Je kunt ook de eval (niet de live cd) downloaden, die installeren en de rest wat je wel wilt maar daar niet bij zit vanaf ftp installeren.

Of je koopt het pakket, dan heb je de 7 cd's, en de dvd.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
al sinds een tijdje maakt suse geen echte 1cd iso's meer. alleen live-evaluation.

je kan de hele suse map downen, maar kweet niet hoe je die wou gaan installen...

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 09:50 schreef weareborg het volgende:
al sinds een tijdje maakt suse geen echte 1cd iso's meer. alleen live-evaluation.
Ow... dawissiknie....
evaluation-7.0 was de laatste zie ik nu...
je kan de hele suse map downen, maar kweet niet hoe je die wou gaan installen...
Als je op die manier installeert moet je een install bootdisk aanmaken (dd of rawrite - en eventueel een modules disk met scsi, pcmcia of cdrom modules) en daarmee booten.
(staat in de /disks directory, zie /disks/README)
Je krijgt dan de textmode install (yast1)
Je kunt dan de partitie mounten waar je de map gedumpt hebt, en tijdens de (expert) installatie aangeven waar die staat (installation source)

Verwijderd

kijk maar op ftp.belnet.be

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/7.2
:)
is geen warez!! dus gooi me er ff nie uit

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 10:43 schreef Hielkej het volgende:

is geen warez!! dus gooi me er ff nie uit
:D Dat snapt Jotti ook wel! ;)

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Op zaterdag 08 september 2001 09:42 schreef Operations het volgende:
Dan kun je hem beter vanaf ftp installeren, het zijn 7 cd's dus iets van 4 gig waarvan je misschien de helft niet nodig hebt.
[..]
Maar werkt dat ook met MxStream?
Zo ja, hoe moet dat???

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 17:19 schreef theJKid het volgende:

[..]

Maar werkt dat ook met MxStream?
Zo ja, hoe moet dat???

8-)
Hmmz... nee dat wordt hem niet denk ik, tenzij je je modem getweaked hebt

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09
Overigens kun je niet de complete SuSE distributie van 7 cds downloaden. Op de ftp's staan niet alle packages.

Wat dat betreft is SuSE aardig de commerciele kant op gegaan (niets mis mee).

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
*zucht*... hier zijn al zoooooooo veel topix over geweest...

Download de bootdisk, en de module disk... Start op via de bootdisk, laadt via yast modules voor je netwerk-device vanaf je module disk, installeer suse vanaf ftp (zoek ff op www.suse.com naar een nederlandse ftp mirror) en installeren maar (volledige versie dus, geen eval versie)
Pagina: 1