Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
noise cancelling headphone voor kind met autisme
Wat is je budget?
€200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het apparaat is bedoeld voor mijn zoontje van 7 jaar. Hij zal het moeten gebruiken in de klas voor het geluid van gillende kinderen, maar een reguliere koptelefoon/oorkap is voor hem niet voldoende. Reguliere oorkappen zorgen ervoor dat je eigen stem ‘anders’ klinkt en omgevingsgeluid klinkt holler.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL kinderkoptelefoon met noise cancelling en JBL 770NC.
Op de website van JBL staat dat de 770NC nog een stap verder gaat; het heeft True Adaptive Noise Cancelling.
Ik heb zelf de Sony MX3 dus ik ben deze noise cancelling gewend. Ik weet alleen niet of dit een eerlijke vergelijking is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe is de active noise cancelling van de Kinderkoptelefoon van JBL?
Welke andere ANC-koptelefoon is geschikt voor een kinderhoofd?
Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan het zoeken op het internet, maar ik zie voor ‘de beste’ merken die, naar mijn idee, bedoeld zijn voor volwassenen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
noise cancelling headphone voor kind met autisme
Wat is je budget?
€200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het apparaat is bedoeld voor mijn zoontje van 7 jaar. Hij zal het moeten gebruiken in de klas voor het geluid van gillende kinderen, maar een reguliere koptelefoon/oorkap is voor hem niet voldoende. Reguliere oorkappen zorgen ervoor dat je eigen stem ‘anders’ klinkt en omgevingsgeluid klinkt holler.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL kinderkoptelefoon met noise cancelling en JBL 770NC.
Op de website van JBL staat dat de 770NC nog een stap verder gaat; het heeft True Adaptive Noise Cancelling.
- Is dit hetzelfde als Active Noise Cancelling? Ik kan het verschil niet uit de tekst halen.
Is de fitting van deze headphone geschikt voor kinderen?
Ik heb zelf de Sony MX3 dus ik ben deze noise cancelling gewend. Ik weet alleen niet of dit een eerlijke vergelijking is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe is de active noise cancelling van de Kinderkoptelefoon van JBL?
Welke andere ANC-koptelefoon is geschikt voor een kinderhoofd?
Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan het zoeken op het internet, maar ik zie voor ‘de beste’ merken die, naar mijn idee, bedoeld zijn voor volwassenen.
Alvast bedankt voor het meedenken!