Op me werk hebben ze allemaal servers staan die MACos hebben. In de pauze sprak ik iemand aan en toen zei ik dat MACos traag was om als server te spelen (had ik eens gelezen hiero op tweakers) en dat Linux veel sneller is (als ik kijk naar me eigen server) de Mailserver is een MAC 4/75 geloof ik
Die gast ging flippen traag? traag? HOE DURF JE! *oeps* maaruhm is iemand bekend met MACos servers? zijn die dingen echt zo traag?
Nou als je een "huidig" model G4 Server hebt, met MacOS X Server. Dan is dat zeker niet traag hoor. Mjah, ik zie zowiezo niet in waarom je Linux op Mac hardware zou draaien. Neem daar toch gewoon goedkope x86 hardware voor.
Verwijderd
MacOS servers traag ? ga je mond spoelen ofzow. Een G4 met OS 9.1 en AppleShare IP raced iedere NT server voorbij. (samba support) ik wil wel eens een benchmark zien van een mac tegen een linux server, maar dan is t niet mijn schuld als die linux puter nergens blijft...
Verwijderd
macs zijn niet per definitie duurder. een IBM server met dezelfde specs is vaak nog duurder dan de mac variant. t verhaaltje dat macs duurder zijn gaat allang niet meer op...Op zaterdag 08 september 2001 09:22 schreef PluueeR het volgende:
Nou als je een "huidig" model G4 Server hebt, met MacOS X Server. Dan is dat zeker niet traag hoor. Mjah, ik zie zowiezo niet in waarom je Linux op Mac hardware zou draaien. Neem daar toch gewoon goedkope x86 hardware voor.