Plafondhoge binnendeuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-06 21:38
Hi allemaal,

Wij willen de verschrikkelijk lelijke aluminium kozijnen inclusief bovenlicht met enkel glas verwijderen en hier plafondhoge zwarte binnendeuren voor in de plaats, maar we zien door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod en zoveel prijsverschil.

Heeft een simpele bouwmarkt niet gewoon wat wij zoeken met een stel mooie klinken voor 200-300€ p deur?

Iemand ervaring met dit soort deuren?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25
Voor 300 euro haal je bij de bouwmarkt krap aan een (renovatie)kozijn en een simpele (volspaan) stompe deur.

Bron: stalen kozijn met bovenlicht en opdekdeuren aan het vervangen met renovatiekozijnen en deuren van de Hornbach.

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 05-02-2024 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Rukapul schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:41:
Voor 300 euro haal je ook bij de bouwmarkt nauwelijks een (renovatie)kozijn en een nette (volspaan) deur.

Bron: stalen kozijn met bovenlicht en opdekdeuren aan het vervangen met renovatiekozijnen en deuren van de Hornbach.
Zat ook bij Hornbach te kijken en zag toch een mooie zwarte deur voor 300 ongeveer. Is dat een beetje prima kwalitatief? Kozijn zelf zijn de kosten niet, uitgaande van houten kozijnen

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuonier
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 23:56
Weet je zeker dat je nu een aluminium kozijn hebt? Stalen kozijnen zijn veel gangbaarder. En weet je ook zeker dat je plafondhoge deuren wil? Ook niet zo gebruikelijk, maar alles kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:58
Probleem is dat plafondhoge deuren geen standaardmaat zijn... Dus worden minder verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Er zijn twee websites waar je verre van vandaan moet blijven, ik heb er spijtig genoeg gewerkt. Ik mag ze hier niet noemen waarschijnlijk, maar het zijn stalen binnendeuren voor lage prijzen. Mocht je willen weten welke sites je links moet laten liggen, DM even.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
tuonier schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:43:
Weet je zeker dat je nu een aluminium kozijn hebt? Stalen kozijnen zijn veel gangbaarder. En weet je ook zeker dat je plafondhoge deuren wil? Ook niet zo gebruikelijk, maar alles kan
Ja aluminium. Huis is uit 89. Plafondhoogte is redelijk standaard, 231 ofzo geloof ik.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25
CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:42:
[...]

Zat ook bij Hornbach te kijken en zag toch een mooie zwarte deur voor 300 ongeveer. Is dat een beetje prima kwalitatief? Kozijn zelf zijn de kosten niet, uitgaande van houten kozijnen
Ga je de sponning dan groter zagen?

Stalen kozijnen zijn typisch om de muur geklemd. Als je de deurmaat gelijk wilt houden moet je renovatiekozijn (ca 125 euro) gebruiken of het gat groter zagen.

Qua deuren, ze staan nog in de gang :+ De goedkoopste honingraat deur is in elk geval niks :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 05-02-2024 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
THE_BASE schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:44:
Er zijn twee websites waar je verre van vandaan moet blijven, ik heb er spijtig genoeg gewerkt. Ik mag ze hier niet noemen waarschijnlijk, maar het zijn stalen binnendeuren voor lage prijzen. Mocht je willen weten welke sites je links moet laten liggen, DM even.
Graag! Heb overigens 1 echte stalen binnendeur en die was erg prijzig :D Maar we zoeken gewoon opdekdeuren hoor, eventueel staal look mag wel

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Rukapul schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:45:
[...]

Ga je de sponning dan groter zagen?

Stalen kozijnen zijn typisch om de muur geklemd. Als je de deurmaat gelijk wilt houden moet je renovatiekozijn (ca 125 euro) gebruiken of het gat groter zagen.
Renovatie kozijn waarschijnlijk. Gaan het zelf niet uitvoeren > vakman

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XOR
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 31-05 04:30

XOR

CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:36:
Hi allemaal,

Wij willen de verschrikkelijk lelijke aluminium kozijnen inclusief bovenlicht met enkel glas verwijderen en hier plafondhoge zwarte binnendeuren voor in de plaats, maar we zien door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod en zoveel prijsverschil.

Heeft een simpele bouwmarkt niet gewoon wat wij zoeken met een stel mooie klinken voor 200-300€ p deur?

Iemand ervaring met dit soort deuren?
Mocht je het bij de bouwmarkt niet vinden, ga dan eens naar een timmerfabriek. Dat klinkt duur, maar mijn volledig op maat gemaakte volhout deuren bleken uiteindelijk goedkoper te zijn dan soortgelijke MDF-convectiedeuren. Je kunt het dan ook zo gek maken als je zelf wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:44:
[...]

Ja aluminium. Huis is uit 89. Plafondhoogte is redelijk standaard, 231 ofzo geloof ik.
231 is echt een heel laag plafond :D Zelfs mijn huis uit 1961 heeft op de bovenverdieping al een hoger plafond.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:16

lord_fh

PS5

redfoxert schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 01:11:
[...]

231 is echt een heel laag plafond :D Zelfs mijn huis uit 1961 heeft op de bovenverdieping al een hoger plafond.
ons huis uit 1990 heeft ook 231 hoge plafonds hoor.. ik ga toevallig zelf nl ook kamer hoge deuren monteren haha

[ Voor 9% gewijzigd door lord_fh op 06-02-2024 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:18
waarom zou je het niet mogen plaatsen hier? Als dat jouw ervaring is dan is dat best waardevol toch? Ik denk namelijk dat ook ik bijna verleid was om deuren te kopen bij zeker 1 van deze toko's. Ben nog steeds aan het oriënteren namelijk ( kom elke keer rond de 600 uit voor stalen deur + kozijn met (rook)glas )

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanoet
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:16
Deuren en kozijnen zijn inderdaad schreeuwend deur....duur!

Als je met geld gaat strooien met de gedachte dat je huis er meer waard van wordt, laat dan maar zitten. Niet iedereen denkt hetzelfde over over je huidige deuren.
Welke dan?

[ Voor 23% gewijzigd door Kanoet op 06-02-2024 09:27 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met het risico dat mijn post toch wordt verwijderd, krijg ook aardig wat DM's, dus dan is dit handiger.

Ik heb een klein jaartje bij een bedrijf gewerkt dat stalen binnendeuren verkoopt via twee websites. De deuren worden gemaakt in Turkije.

Er worden veel loze beloftes gedaan, levertijden belooft van 4-6 weken die never nooit gehaald worden en terugbetalingen duren maanden. De man is een narcist eerste klas en weet dondersgoed dat hij mensen naait, maar blijft ermee doorgaan. De kwaliteit is overigens ook om te huilen en problemen worden niet opgelost, daar heeft hij geen mensen voor. Doe mij een lol en bestel er nooit iets. Ik lees na 2 jaar op Trustpilot nog altijd dezelfde klachten. Ik hoop overigens dat dit ooit stopt, want persoonlijk heb ik medelijden met iedereen die er in tuint. Ook een van de redenen van mijn vertrek bij dit louche bedrijf. Hieronder waarover het gaat.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 14% gewijzigd door THE_BASE op 06-02-2024 18:46 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
hollandnick schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 09:12:
[...]

waarom zou je het niet mogen plaatsen hier? Als dat jouw ervaring is dan is dat best waardevol toch? Ik denk namelijk dat ook ik bijna verleid was om deuren te kopen bij zeker 1 van deze toko's. Ben nog steeds aan het oriënteren namelijk ( kom elke keer rond de 600 uit voor stalen deur + kozijn met (rook)glas )
Een echte stalen deur kost wel wat meer dan 600 ;) Die van ons was €2250 inclusief kozijn en hij weegt ruim 100 kilogram ( de deur zelf ).

Bedrijven als Gewoon Gers verkopen stalen deuren maar dat is geen staal, enkel staal look. Het is gewoon aluminium, maar geen staal ;) Mocht je een echte stalen deur zoeken kan ik je wel adres doorsturen.

@XOR Timmerfabriek klinkt interessant. Nog eventuele voorbeelden?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:29
Hier stalen binnendeuren op maat laten maken inclusief kozijn, zwart gepoedercoat. En echt staal staal, dus loodzwaar, niet die blikken zooi van Gers. Gemaakt door een lokale lasser die ook het poedercoaten en het glas plaatsen regelt. Ik zat ver onder de hierboven genoemde prijs (regio zuid-limburg).

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:54
Ik heb goede ervaring met deze kozijn-deur combinaties - https://www.deurmarkt.com...ijn-56x90-mm/#description

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScAlg0EBZ9MlbAsW-zG_nZdxz7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ta8BIRtrpu5wsq3eOdpCydll.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEQGjOyzZAHLkHprfd7jZA_8lCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bm6MBBygATV79dNuckqcNhuc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door aapjuh99 op 06-02-2024 11:19 ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Maar deze zijn niet tot het plafond aan de foto's te zien, klopt dat?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
CryptoNL schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:24:
[...]

Maar deze zijn niet tot het plafond aan de foto's te zien, klopt dat?
Nee dat klopt, maar je kunt ze wel krijgen in plafondhoge maten.

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
lord_fh schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 08:02:
[...]

ons huis uit 1990 heeft ook 231 hoge plafonds hoor.. ik ga toevallig zelf nl ook kamer hoge deuren monteren haha
Bijzonder aangezien het bouwbesluit in 1990 al voorschreef dat de plafonds minimaal 240 moesten zijn. Ligt er voor 10cm extra tapijt in je woning? :D Tegenwoordig is het al 2.60.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:06
Dit zijn stompe deuren toch? Zijn er ook houten kozijnen voor opdek deuren? Wij krijgen 6 maart de sleutel en willen op de 1e etage de 4 deuren vervangen inclusief de kozijnen. Ik vind opdek wel mooier dan stomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
kwdtje schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:50:
[...]

Dit zijn stompe deuren toch? Zijn er ook houten kozijnen voor opdek deuren? Wij krijgen 6 maart de sleutel en willen op de 1e etage de 4 deuren vervangen inclusief de kozijnen. Ik vind opdek wel mooier dan stomp.
Dit is stomp, je hebt ook opdekdeuren maar die zijn ook niet goedkoop. Ik gok dat je voor een moderne opdekdeur gemiddeld ~300EUR moet rekenen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Qua deuren heb ik het scherp, maar kozijnen nog niet en het gros wat er online aangeboden wordt zijn houten kozijnen voor stompe deuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11
CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:46:
[...]Renovatie kozijn waarschijnlijk. Gaan het zelf niet uitvoeren > vakman
Dus je gaat in de bouwmark een deur kopen, en een vakman deze laten plaatsen? Misschien is het in NL anders, maar in BE zal een vakman daar zijn vingers niet aan willen branden. Een goedkope prutser misschien, maar dan kan je het beter zelf plaatsen (kwaliteit zal dan hoger zijn).
Een vakman wil werken met het materiaal wat ie kent, zodat ie kwaliteit kan garanderen (want hij/zij heeft teveel werk om regelmatig klachten af te handelen). Zo kan ie ook korting krijgen bij zijn vaste leverancier, wat winst is die niet uit de zak van de klant moet komen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
naftebakje schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:23:
[...]
Dus je gaat in de bouwmark een deur kopen, en een vakman deze laten plaatsen? Misschien is het in NL anders, maar in BE zal een vakman daar zijn vingers niet aan willen branden. Een goedkope prutser misschien, maar dan kan je het beter zelf plaatsen (kwaliteit zal dan hoger zijn).
Een vakman wil werken met het materiaal wat ie kent, zodat ie kwaliteit kan garanderen (want hij/zij heeft teveel werk om regelmatig klachten af te handelen). Zo kan ie ook korting krijgen bij zijn vaste leverancier, wat winst is die niet uit de zak van de klant moet komen.
Alles wat ze in de bouwmarkt verkopen is rommel? Weer wat geleerd

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik vermoed dat je een van de weinigen bent die opdekdeuren mooier vind dan stompe deuren.. En ik vermoed dat je daarom ook weinig houten opdekkozijnen gaat vinden.

De algemene opvatting in deurenland lijkt te zijn: stomp is mooier dan opdek en hout is mooier dan staal/aluminium.

Op die opvattingen is dan ook het aanbod gebasseerd.. Oftewel je ziet vaak opdek in combinatie met staal en stomp in combinatie met hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakHm
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:52
Renovatiekozijnen in hout zijn er voor zover ik heb kunnen vinden alleen in stompe versies.
Een handige timmerman kan waarschijnlijk wel een opdek inmetselkozijn in een bestaande sparing plaatsen.
Als je de kans krijgt ga dan wel voor reeds afgelakte deuren.
In mijn beleving weegt het prijsverschil niet op tegen de moeite, kosten en energie om dergelijke deuren zelf te (laten) afschilderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 20:35

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

CryptoNL schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:41:
[...]

Alles wat ze in de bouwmarkt verkopen is rommel? Weer wat geleerd
Nou, ik begrijp het wel. En bij onze lokale praxis ligt inderdaad een hoop overpriced troep. En er ligt een hele hoop waarbij ik me goed voor kan stellen dat een vakman zich er niet aan wil branden. Vakmensen doen dingen toch vaak op hun eigen manier, dus als je het toch uitbesteed zou ik toch een vakman overwegen die alles levert, een keuze maken zodat je een duidelijke afspraak hebt over het eindresultaat. Ik denk dat dat kwalitatief uiteindelijk het beste is. En je hebt wat minder risico op cowboys. Om te voorkomen dat er zometeen wat scheelt aan het eindresultaat, of niet goed past en dat het dan jouw schuld is omdat je de "verkeerde" spullen gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
kwdtje schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:23:
Qua deuren heb ik het scherp, maar kozijnen nog niet en het gros wat er online aangeboden wordt zijn houten kozijnen voor stompe deuren.
Omdat vrijwel iedereen opdek voor stomp vervangt in de vervangingsmarkt van kozijnen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:43

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

zou op zoek gaan naar een bouwmaterialen handel in de buurt die ook deuren levert, das doorgaans betere kwaliteit en kan vrijwel alles leveren, hoewel ze soms doen alsof ze niet aan particulieren leveren.
Zolang je langs gaat en pint is levering geen probleem.

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Señor Sjon schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:57:
[...]

Omdat vrijwel iedereen opdek voor stomp vervangt in de vervangingsmarkt van kozijnen.
En waarom is dat? Puur uit interesse :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

kwdtje schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:44:
[...]

En waarom is dat? Puur uit interesse :-)
Mijn post gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
Yes die had ik gemist, kwaaie ;) Bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 10:44:
[...]

Een echte stalen deur kost wel wat meer dan 600 ;) Die van ons was €2250 inclusief kozijn en hij weegt ruim 100 kilogram ( de deur zelf ).

Bedrijven als Gewoon Gers verkopen stalen deuren maar dat is geen staal, enkel staal look. Het is gewoon aluminium, maar geen staal ;) Mocht je een echte stalen deur zoeken kan ik je wel adres doorsturen.

Nu ben ik wel benieuwd naar dat adres van je. Ik zat serieus na te denken over GewoonGers, maar ik lees er meer dingen over dat het geen echt staal is.

Ben zelf ook op zoek naar een kwalitatief goede stalen deur + kozijn (maatwerk)

[ Voor 5% gewijzigd door Imperium op 06-02-2024 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XOR

XOR

In principe zien mijn deuren eruit als reguliere Brynzeel-deuren, want daar is mijn ontwerp ook sterk op gebaseerd. Omdat je echter de vrije hand hebt kan je wat zaken subtiel aanpassen. Zo is bijvoorbeeld de onderdorpel wat hoger gemaakt, zodat het geheel visueel beter past bij de hoger geworden badkamervloer.

Ik heb bewust deuren getekend die eruit zien alsof ze er altijd al gezeten hebben, maar als je ze laat maken kan je het zo simpel of gek maken als je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XOR

XOR

Is zo'n zware deur een voordeel? Ik heb er nooit mee geleefd, maar een deur van 100+ kilo lijkt me ook met goede scharnieren niet altijd zo praktisch als een lichtere deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:50
kwdtje schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:50:
[...]

Wij hebben boven deuren van Pertura van Hornbach. Vind het prima deuren. Ook opdek. Zijn voor ons zwaar genoeg. Veel deurenmerken komen uit dezelfde fabriek trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
CryptoNL schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:45:
[...]

Graag! Heb overigens 1 echte stalen binnendeur en die was erg prijzig :D Maar we zoeken gewoon opdekdeuren hoor, eventueel staal look mag wel
In welke regio zoek je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Er was laatst ook een topic over.
Anyway ik heb zelf deuren van Weekamp laten plaatsen, die zijn mooi en (bijna kamerhoog).
Qua timmerwerk hebben we alles uitbesteed .

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Imperium schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:53:
[...]

Nu ben ik wel benieuwd naar dat adres van je. Ik zat serieus na te denken over GewoonGers, maar ik lees er meer dingen over dat het geen echt staal is.

Ben zelf ook op zoek naar een kwalitatief goede stalen deur + kozijn (maatwerk)
Zowmooj in Halsteren. @XOR zware deur voelt heel robuust en stevig aan en kan tegen een stootje. Valt heel zacht dicht en je voelt niet dat hij heel zwaar is bij het openen of sluiten van de deur

We gaan dus voor opdekdeuren onbehandeld, maar ik schrik van de prijzen van de zwarte deuren, dus het worden witte en dan verven.

Zwarte klink erop, klaar is kees. Nu nog even kijken waar ik het beste 5 opdekdeuren kan kopen. Gewoon de Praxis?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:54
Voor 5 deuren kun je ook bij pontmeyer langs gaan en een leukere prijs vragen. Je zult niet de korting krijgen die een terugkerende bouwvakker krijgt maar ook niet de online particulieren webshop toeslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 13:44
Kijk wel even of er geen lampen hangen in de draaicirkel van de deuren. Mijn ouders hadden daar wel last van in hun huis.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:17

inXs

known as inXs

Is er al een conclusie in dit topic? Wij willen ook in ons niet aangekochte appartement alle opdekdeuren vervangen voor stompe deuren. Echter zijn twee deuren (slaapkamers) zonder bovenlicht (dus niet plafondhoog) en vier deuren wel. Ook wij zien door de bomen niet helemaal het bos meer, helemaal als we een type willen hebben die zowel plafondhoog kan, als 'normaal'. Daarnaast laten we ze graag plaatsen ook (inclusief kozijn). Echter bij de bouwmarkten zijn plafondhoge deuren vaak met glas (en dat willen we niet, ivm. badkamer en berghok)...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuv65
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09-2024
inXs schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 19:35:
Is er al een conclusie in dit topic? Wij willen ook in ons niet aangekochte appartement alle opdekdeuren vervangen voor stompe deuren. Echter zijn twee deuren (slaapkamers) zonder bovenlicht (dus niet plafondhoog) en vier deuren wel. Ook wij zien door de bomen niet helemaal het bos meer, helemaal als we een type willen hebben die zowel plafondhoog kan, als 'normaal'. Daarnaast laten we ze graag plaatsen ook (inclusief kozijn). Echter bij de bouwmarkten zijn plafondhoge deuren vaak met glas (en dat willen we niet, ivm. badkamer en berghok)...
Op internet is volgens mij zat te vinden. zie bijvoorbeeld -> https://www.sleiderink.nl/deuren?uitvoering=13924
Pagina: 1