Goedenavond,
Na bijna 8 jaar is het tijd om een nieuwe Game-PC te gaan samenstellen. De huidige heb ik met jullie feedback ook naar tevredenheid kunnen samenstellen. Hoor graag jullie feedback op onderstaande:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ter vervanging van mijn huidige Game-PC, welke ondertussen bijna 8 jaar oud is ben ik op zoek naar een vervanging. Ik gebruik de PC voornamelijk voor gaming en dan ook met name games die wisselend zijn qua CPU, RAM en VRAM gebruik. Ik merk nu met mijn huidige PC dat vooral de CPU vooral een bottleneck vormt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1750,- Voor dat bedrag is mijn doel om weer een stabiele Game-PC te hebben die weer jaren meekan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Diverse SSD en HDD's t.b.v. simulatiegames die veel ruimte in beslag nemen ook qua DLC wat opslagruimte kost. Huidige Game muis+toetsenbord die een jaar oud zijn. Daarnaast nog geluidsboxen en 1440p/165Hz game monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hiervoor de lijst met onderdelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe gebruik ik altijd Intel en Nvidia. Echter configuraties met AMD zal ik zeker overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik voor nu genoeg aansluitingen heb voor diverse SSD's en HDD's. Hoeft van mij geen RGB e.d. te hebben en het liefst een zwarte case.
Ga je overklokken?
Nee niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Feedback over wat misschien anders of beter kan. Of er wellicht nog ergens winst valt te behalen qua performance t.o.v. kosten. Wellicht nog feedback over besparen stroomverbruik?
Alvast bedankt zover :-)
Na bijna 8 jaar is het tijd om een nieuwe Game-PC te gaan samenstellen. De huidige heb ik met jullie feedback ook naar tevredenheid kunnen samenstellen. Hoor graag jullie feedback op onderstaande:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ter vervanging van mijn huidige Game-PC, welke ondertussen bijna 8 jaar oud is ben ik op zoek naar een vervanging. Ik gebruik de PC voornamelijk voor gaming en dan ook met name games die wisselend zijn qua CPU, RAM en VRAM gebruik. Ik merk nu met mijn huidige PC dat vooral de CPU vooral een bottleneck vormt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1750,- Voor dat bedrag is mijn doel om weer een stabiele Game-PC te hebben die weer jaren meekan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Diverse SSD en HDD's t.b.v. simulatiegames die veel ruimte in beslag nemen ook qua DLC wat opslagruimte kost. Huidige Game muis+toetsenbord die een jaar oud zijn. Daarnaast nog geluidsboxen en 1440p/165Hz game monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hiervoor de lijst met onderdelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe gebruik ik altijd Intel en Nvidia. Echter configuraties met AMD zal ik zeker overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik voor nu genoeg aansluitingen heb voor diverse SSD's en HDD's. Hoeft van mij geen RGB e.d. te hebben en het liefst een zwarte case.
Ga je overklokken?
Nee niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Feedback over wat misschien anders of beter kan. Of er wellicht nog ergens winst valt te behalen qua performance t.o.v. kosten. Wellicht nog feedback over besparen stroomverbruik?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-14700KF Boxed | € 424,92 | € 424,92 |
1 | Moederborden | MSI PRO Z790-P WIFI | € 206,99 | € 206,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X E 12G OC | € 629,48 | € 629,48 |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 | € 110,50 | € 110,50 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 117,85 | € 117,85 |
2 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 124,90 | € 249,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.908,34 |
Alvast bedankt zover :-)
[ Voor 1% gewijzigd door skymaster25 op 07-02-2024 20:38 . Reden: Aangepaste wensenlijst ]