Vanaf het begin (vermoed ik) syncen mijn contacten niet meer tussen mijn Samsung S24 Ultra en mijn Samsung S9 tablet. Op beide krijg ik binnen de contacten apps dezelfde melding "contacten misschien niet gesynchroniseerd of niet beschikbaar op andere apparaten". Dit staat bij de accounts als ik een default account wil kiezen voor de contacten, zie afbeelding hieronder. Het rare is dat binnen de Outlook app op de telefoon als de tablet contacten wel syncen. Dit loopt via een Exchange server bij Microsoft. Ook onder de Windows app van Outlook syncen de contacten.
Het lijkt er dus op dat er geen probleem is maar dat is wel het geval want binnen Whatsapp zie ik alleen maar telefoonnummers tenzij ik daarin ook een account aanmaak.
Ik snap hier geen bal van.
Binnen de Outlook apps staat syncen van de agenda en contacten aan. Onderstaande melding krijg ik zowel op de telefoon als de tablet.
Wat doe ik verkeerd???
Het lijkt er dus op dat er geen probleem is maar dat is wel het geval want binnen Whatsapp zie ik alleen maar telefoonnummers tenzij ik daarin ook een account aanmaak.
Ik snap hier geen bal van.
Binnen de Outlook apps staat syncen van de agenda en contacten aan. Onderstaande melding krijg ik zowel op de telefoon als de tablet.
Wat doe ik verkeerd???
:strip_exif()/f/image/Nefzx5VdWqWFcdij3j3vWYac.jpg?f=fotoalbum_large)
Leef vandaag, morgen bestaat niet.