Ik ben een beetje aan het kijken/orienteren naar een nieuwe PC. Daarvoor heb ik de 1440p BBG voor januari die op dit moment gevormd wordt aangehouden als inspiratie. Ik heb hier een kleine aanpassing aan gedaan voor mezelf: een ASUS TUF Gaming X670E-PLUS moederbord ipv de B650 moederborden die in dat topic staan.
Ik zou ook graag voor de ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT willen gaan.
Nu viel mij op dat zowel mobo als gpu respectievelijk 2 en 3 PCIe/8-pins 12v voedingen nodig hebben. De gekozen voedingen in het topic lijken hier nergens op te matchen.
Kan iemand hier mij in adviseren? Zie ik iets over het hoofd? Ik zie bijv. dat de 750W en 850W varianten van de MSI MAG A850GL PCIE5 een 16-pins 12V PCIe aansluitingen hebben. Kan deze toegepast worden op bovenstaande GPU/mobo? Is dit iets compleet anders?
Ik zou ook graag voor de ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT willen gaan.
Nu viel mij op dat zowel mobo als gpu respectievelijk 2 en 3 PCIe/8-pins 12v voedingen nodig hebben. De gekozen voedingen in het topic lijken hier nergens op te matchen.
Kan iemand hier mij in adviseren? Zie ik iets over het hoofd? Ik zie bijv. dat de 750W en 850W varianten van de MSI MAG A850GL PCIE5 een 16-pins 12V PCIe aansluitingen hebben. Kan deze toegepast worden op bovenstaande GPU/mobo? Is dit iets compleet anders?