Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Heb je in de bios de boot opties goed staan?
Je kan namelijk kiezen in welke volgorde er geboot word, in
jou geval moet SCSI de eerste optie zijn.
Als het goed is kan je dit vinden onder "Advanced bios options" ofzo
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Boot volgorde is a: c:,waarbij c: de scsi schijf is( is verder niet instelbaar)Op zaterdag 08 september 2001 08:38 schreef VyperX het volgende:
Heb je in de bios de boot opties goed staan?
bij advanced opties kan ik alleen instellen of scsi onboard enabled moet zijn en of het os vanaf de scsi schijf moet starten
oja...als ik de ide hdd erbij zit wordt de scsi hdd automatisch d: ( waardoor er dus niet opgetsart kan worden omdat de boot volgorde a: c: is) ik heb alles nagezocht in de bios maar kon niks vinden om dit in te stellen
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Ehm... zou toch echt moeten kunnen...
Als je het boekje van de bios hebt, daar in ff zoeken..
Op de plek waar je die bootvolgorde hebt gezien (heb je die zowiezo al gezien in bios?), kan je daar op Ž+Ž drukken om door de opties heen te lopen... Daar moet echt een volgorde bij staan om SCSI eerst te laten booten.
Bdw, wat voor mobo is het?
Als je het boekje van de bios hebt, daar in ff zoeken..
Op de plek waar je die bootvolgorde hebt gezien (heb je die zowiezo al gezien in bios?), kan je daar op Ž+Ž drukken om door de opties heen te lopen... Daar moet echt een volgorde bij staan om SCSI eerst te laten booten.
Bdw, wat voor mobo is het?
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Als je onboard scsi hebt moet die scsi boot optie er wel bij staan lijkt me. Ook zou je eens kunnen kijken naar je scsi bios of je daar alles goed hebt staan. Ik heb iig een dual PIII 450 met 2 scsi 9,1 gig schijven en een maxtor 60 gig en loopt als een trein, dus tkan zeker
In God I trust, everyone else pay cash.