Aantal prijzen niet zichbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:40
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
De pricewatch
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Niets bijzonders. Gewoon door de pricewatch scrollen
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Aantal prijzen zichtbaar
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_y7P7Did8Qf4A4gPgksFKIALfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wQ1ZYDEPKRTUlY0FDELAa2g7.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
W11, firefox, edge

In een incognito tab of in edge werkt het wel. Ik heb al mijn extensies en custom css uitgezet om te checken. Kunnen jullie mij vertellen wat ik fout doe? 8)7

Als ik de pagina refresh komt de knop met het aantal prijzen kort in beeld maar verdwijnt zo goed als direct weer.

[ Voor 6% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
youridv1 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:20:
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
De pricewatch
De exacte URL was misschien handig. Of is het in alle pricewatch-lijsten?

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 05-02-2024 12:22 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
Room42 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:22:
[...]

De exacte URL was misschien handig 8)7
categorie: Videokaarten maar het werkt gewoon nergens in de pricewatch op de /vergelijken (zoals die in het screenshot) pagina's. Welke categorie ik ook pak. Maar dus wel in edge of in een private window ookal heb ik al mijn browser extensies globaal gedisabled. Is er een of andere privacy instelling die dit beinvloedt ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Iets met een A/B-test die clientside wordt uitgevoerd?

Hier met Femmes Henk-layout toont de pagina eerst de blauwe knoppen met "18 prijzen", maar kort na het laden verdwijnt het blauw:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04DPXhFNMorc9oiKGsMB3QwcD3U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XZtFT8Jck6WPiOLXXoP9Xf8p.png?f=fotoalbum_large

De tekst "18 prijzen" blijft aanklikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 05-02-2024 12:28 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
Ik heb normaal ook de henk css aan ja, maar alle css heb ik dus uitgezet om te kijken of dat het is, helaas niet.

Edit; Cookies voor tweakers.net gecleared en nu werkt alles weer, ook met al mijn custom css en dus henk layout. Interessant.

[ Voor 40% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk inderdaad een A/B-test, gezien de CSS verantwoordelijk voor deze change is: https://tweakers.net/ss/p...64-aantal-prijzen-button-varB.css. Als je die uitschakelt is de style weer 'normaal'. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Dit is inderdaad een a/b-test die loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
Ah oke. Ik zou het liefst niet hebben dat het aantal prijzen uit het overzicht verdwijnt. Je kunt aan het aantal prijzen goed in één oogopslag zien of het product in de lijst waarschijnlijk leverbaar is of niet.

Ook zou ik het liefst niet gebruikt worden voor A/B tests zonder opt in of een pop up wanneer er iets veranderd wordt, maar goed, das een ander verhaal. Desnoods stel ik dan wel specifiek zo in dat voor tweakers de cookies etc verwijderd worden als ik mijn browser afsluit. Dat werkte deze keer ook.

[ Voor 41% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

jelle. schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:33:
Dit is inderdaad een a/b-test die loopt :)
Lijkt me niet de bedoeling dat dat werkt zoals het hier doet. Je ziet blauwe knoppen, en na een halve seconde knippert het blauw weg. Erg onrustig. Zorgt wel weer voor meer kliks waarschijnlij.k :+
youridv1 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:34:
Ook zou ik het liefst niet gebruikt worden voor A/B tests zonder opt in of een pop up wanneer er iets veranderd wordt, maar goed, das een ander verhaal.
Dat kind of beats the purpose.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 05-02-2024 12:39 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
Dat kind of beats the purpose.
Das leuk voor de devs. Het verslechtert mijn gebruikerservaring dus ik geef dat aan. Of ze er wat mee doen moeten ze natuurlijk zelf weten. Een opt-out vind ik ook prima. Ik heb mijn beta features vinkje uit staan. Zet er een vinkje onder voor dit soort tests die default aan staat, zou mijn suggestie zijn. :)

Ik heb liever gewoon altijd de "normale/stable" versie van de site en zou het jammer vinden als ik zelf stappen moet ondernemen om dat zo te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
youridv1 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:40:
Das leuk voor de devs. Het verslechtert mijn gebruikerservaring dus ik geef dat aan. Of ze er wat mee doen moeten ze natuurlijk zelf weten. Een opt-out vind ik ook prima. Ik heb mijn beta features vinkje uit staan. Zet er een vinkje onder voor dit soort tests die default aan staat, zou mijn suggestie zijn. :)

Ik heb liever gewoon altijd de "normale/stable" versie van de site en zou het jammer vinden als ik zelf stappen moet ondernemen om dat zo te houden.
Een a/b-test is een van onze (krachtigste) methoden om hypotheses te valideren. Vaak is daar al kwalitatief onderzoek aan voorafgegaan, zoals een usability test of andere inzichten die we hebben verkregen. Alleen met een representatieve groep gebruikers kunnen we betrouwbare conclusies uit zo'n test trekken, daarom bieden we geen opt-out aan. Als het voor jou en misschien vele andere gebruikers de gebruikerservaring verslechtert, dan zullen we dat ook terugzien in de resultaten. Maar als we precies die gebruikers missen in onze tests, dan trekken we verkeerde conclusies en maken we (even heel kort door de bocht) het product juist slechter in plaats van beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
Prima onderbouwing voor de keuze om het niet instelbaar te maken. :)

Ik zoek wel even uit hoe ik tweakers blacklist voor cookies en cache dan.

Topic kan dicht, want het is geen stoute bug.

Schiet me net te binnen:
Als je op de knop “willen” drukt op een productpagina in de PW en dan een nieuwe wenslijst aan maakt met dat vinkje, dan schiet je cursor niet meer automatisch naar dat edit veld voor de naam. Dit is al best lang zo. Vroeger deed hij dat wel automatisch en het best wel hinderlijk dat dat niet meer werkt. Volgensmij is dat omgevallen rond de tijd dat de look van die willen knop veranderd is.

[ Voor 53% gewijzigd door youridv1 op 05-02-2024 13:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.