Carv - wie kent deze tool?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsvtl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 17:17
Ik ben als drukbezette freelancer op zoek naar middelen om de werklast te verlagen en de kwaliteit te verhogen. In die zoektocht liep ik per ongeluk tegen Carv.com aan. Volgens hen is 'Carv is een alles-in-één AI-platform dat gebruikers een bibliotheek biedt voor hun vergaderingen, doordrenkt met hun eigen persoonlijke virtuele assistent: 'The Workmate'. Deze combinatie biedt gebruikers niet alleen de mogelijkheid om geautomatiseerde vergadersamenvattingen, actiepunten, notities etc. te ontvangen, maar biedt hen ook de mogelijkheid om open vragen te stellen. Dat geeft een geheel nieuwe dimensie aan AI voor vergaderingen.

Bovendien kan Carv namens u deelnemen aan uw vergaderingen en u later bijpraten. Bijvoorbeeld wanneer u dubbel geboekt bent of OOO. Carv-gebruikers kunnen hun Workmate ook gebruiken voor brainstormsessies, probleemoplossing of hun administratie laten doen. Met open vragen zijn de mogelijkheden eindeloos.

‍ Opvallende kenmerken:
- Al uw vergaderingen opgeslagen in één bibliotheek.
- AI-assistent in de vorm van 'Workmate'.
- Kan namens u deelnemen aan vergaderingen (en u daarna op de hoogte houden).
- Biedt geautomatiseerde samenvattingen, notities, actiepunten.
- Kan administratief werk op zich nemen (vervolg-e-mails, vergaderagenda's en meer).
- Kan ideeën, oplossingen en variaties op onderwerpen genereren op basis van de vergadercontext.

Ik kan online en op hun website echter weinig informatie vinden over wat het nu precies doet en of het werkt. Ik ben daarom benieuwd of er hier mensen zijn die deze dienst kennen en wat hun ervaring is.

En hoe verhoudt het product zich tot bv Grain of Avoma?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie wel wat beren op de weg om het voor meer te gebruiken dan puur persoonlijke aantekeningen. In te transcriben meetings gaan bijzondere persoonsgegevens langskomen. Uitgesproken door mensen die misschien niet eens weten dat er een botje meeluistert die alles doorzet naar de Google cloud en OpenAI.

https://www.carv.com/data-processing-agreement lijkt ook niet te kloppen, bv. recall.ai zegt meteen dat ze juist alle data wel naar de VS halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)