Ik heb de search gebruikt. Hoop resultaten, maar niet de oplossing van mijn probleem gevonden
(meeste topics gaan trouwens over "zal ik raid nemën" en "wat is raid")
Probleem is trouwens dat een pc met win98se in RAID-0 niet sneller gaat dan met één HD. Boeie me niet zo veel, want de gast waarvan de pc is wou toch win2k die heb ik nu dus geinstalleerd (met nieuwste driver) en probleem is er nog steeds. met SiSoft Sandra score van ongeveer 20.000 (2x seagate barracuda III 20GB). Nu zag ik in de search ook dat verschillende mensen
op Sandra HD test dus heb ik HD Tach ook maar geprobeerd.
Dit viel me ook nogal tegen, want een max van 30MB/s en laagste 12MB/s.
Raid hoord veel sneller te zijn. Mijn vraag is dus of iemand weet wat ik er aan kan doen?
belangrijkste sys spec:
Windows 2000 SP2
TB 1 Ghz
384mb PC133
2x seagate barracude III (7200rpm)
MSI K7T-Turbo Raid
edit: Oohja. Beide HD's hebben een eigen IDE kabel.
Probleem is trouwens dat een pc met win98se in RAID-0 niet sneller gaat dan met één HD. Boeie me niet zo veel, want de gast waarvan de pc is wou toch win2k die heb ik nu dus geinstalleerd (met nieuwste driver) en probleem is er nog steeds. met SiSoft Sandra score van ongeveer 20.000 (2x seagate barracuda III 20GB). Nu zag ik in de search ook dat verschillende mensen
Dit viel me ook nogal tegen, want een max van 30MB/s en laagste 12MB/s.
Raid hoord veel sneller te zijn. Mijn vraag is dus of iemand weet wat ik er aan kan doen?
belangrijkste sys spec:
Windows 2000 SP2
TB 1 Ghz
384mb PC133
2x seagate barracude III (7200rpm)
MSI K7T-Turbo Raid
edit: Oohja. Beide HD's hebben een eigen IDE kabel.