Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
niet helemaal... laatste tijd is het uitstekend.Op zaterdag 08 september 2001 02:38 schreef hdd het volgende:
[topic=220809/1/999]
maargoed, wat voor problemen heb je en heb je ze NU ook nog?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik denk page not found, dat heb/had ik nu ook de hele tijd
vaag ik heb nergens last van?Op zaterdag 08 september 2001 02:41 schreef hdd het volgende:
Ik denk page not found, dat heb/had ik nu ook de hele tijd
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
idd page not found wel 20x gehad vandaag. de afgelopen dagen ook al een aantal keren. lijkt me toch dat er iets niet lekker is gelopen met die upgrade naar topix 1.3.0b
Kees heeft de timeout op 10 sec gezet,
en de server heeft de laatste tijd load problemen waardoor het laden langer duurt, gevolg: page not found
en de server heeft de laatste tijd load problemen waardoor het laden langer duurt, gevolg: page not found
lekkerOp zaterdag 08 september 2001 02:46 schreef hdd het volgende:
Kees heeft de timeout op 10 sec gezet,
weekje geleden no probs. onstaat toch niet vanuit het niets
Had ik ook deze week nu alles weer lekker flits !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Ik had precies hetzelfde trouwens ........
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
als ik het goed opgepikt had in ander topic restart kees elke 5 min apache
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
En dan denk je niet bij jezelf van:Op zaterdag 08 september 2001 02:45 schreef Bamibal het volgende:
ook weird daarstraks kwam ik met geen mogelijkheid op GOT terwijl een vriend van me geen problemen had. t.net en alle andere sites werkte wel
"Hej dat kan wel eens client-side zijn dan, misschien dat mijn PC/modem/nic/browser aan het bokken is."
En jah Kees heeft een soort scriptje gebouwd dat elke 5 min apache killed en weer opstart, een tijdelijk paardenmiddel...
Bericht hierboven
Op zaterdag 08 september 2001 11:34 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
En dan denk je niet bij jezelf van:
"Hej dat kan wel eens client-side zijn dan, misschien dat mijn PC/modem/nic/browser aan het bokken is."
Als alle andere sites wel werkten, dan zou ik ook niet denken dat het client-side was..Op zaterdag 08 september 2001 02:45 schreef Bamibal het volgende:
ook weird daarstraks kwam ik met geen mogelijkheid op GOT terwijl een vriend van me geen problemen had. t.net en alle andere sites werkte wel
Floris Diemel, meer mensen hebben dit, waarom zou het dan client side zijn? dat geeft bamibal dus ook aan, en daarom post ie het hier
Pagina: 1