Waar spellen kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wil graag een aantal (oude(re)) spellen kopen. Waar zou ik dit het voordeligst kunnen doen? Het gaat om de volgende spellen:

Quake 3 Arena voor GNU Linux,
Soldier of Fortune voor GNU Linux en
Deus Ex (voor windows, al komt er een GNU Linux versie)

De eerste twee speel(de) ik wel, maar wil ze graag 'echt' hebben. Deus Ex lijkt me gewoon erg koel.

Bij tuxgames.com komen de eerste twee spellen samen uit op $104.97 (fl.256,28, Eu.116,30) inclusief $13.97 (fl.34,11, fl.Eu.15,48) verzendkosten.

Bij ebgames.com is Deus Ex $20 (fl.48.83, Eu.22,16), maar daar zou $55 bijkomen. Dat is wel _erg_ veel.

Ik heb nog bij amazon.co.uk gekeken, daar zijn de verzendkosten voor spelletjes redelijk laag: GBP 2,95 (fl.10,45, Eu.4,74) per zending en GBP 1,00 (fl.3,54, Eu.1,61) per spel in de zending. Deus Ex is daar wel duur: GBP 22,99 (fl.81,48, Eu.36,97).

Ook in de winkel waar ik Deus Ex nog kan vinden is t'ie fl.82,00. Veel te duur.
De GNU linux spellen zie ik hier nergens in de winkel (nou goed.)

Mijn vraag: zijn er betere, goedkopere, online of niet, winkels waar je oude(re) en nieuwe spellen kan kopen? Alvast bedankt.. en weltrusten.

Verwijderd

Al die spellen kun je nog in de meeste winkels vinden. Deus ex is inderdaad nog duur, maar de andere twee moet je voor een prikkie kunnen kopen.

• Sendy
  • Niet online
Hmm, dan woon ik in de verkeerde stad. Het lijkt trouwens wel dat de winkels die spellen verkopen steeds dunner bezaait worden. In Delft centrum zijn er bijna geen meer: dixons heeft wat spelletjes en de Free Record Shop ook wat. Maar ja, das een kutwinkel.

Wat zijn dan de betere spellen winkels in Rotterdam of Den Haag?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 08 september 2001 02:45 schreef spoooky het volgende:
Al die spellen kun je nog in de meeste winkels vinden. Deus ex is inderdaad nog duur, maar de andere twee moet je voor een prikkie kunnen kopen.
Voor Linux? Vraag ik me af :). Sorry, daar ben ik niet zo in thuis :P
Voor al je andere spellen ---> www.cd-express.nl (hmm ik ga daar geld voor vragen :P).

Verwijderd

Ik zag op een beurs hier in Nederland een stand staan waar ze spellen voor linux verkopen , ook stond quake 3 voor linux er.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op zaterdag 08 september 2001 02:58 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Voor Linux? Vraag ik me af :). Sorry, daar ben ik niet zo in thuis :P
Voor al je andere spellen ---> www.cd-express.nl (hmm ik ga daar geld voor vragen :P).
Tering, je begint op een verkoper te lijken zeg, sjees....
Of zet het in de FAQ. >:)

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 02:53 schreef Thuissendy het volgende:
Hmm, dan woon ik in de verkeerde stad. Het lijkt trouwens wel dat de winkels die spellen verkopen steeds dunner bezaait worden. In Delft centrum zijn er bijna geen meer: dixons heeft wat spelletjes en de Free Record Shop ook wat. Maar ja, das een kutwinkel.

Wat zijn dan de betere spellen winkels in Rotterdam of Den Haag?
FutureZone is een goede gamesshop in Rotterdam.

Verwijderd

Voor Quake 3 hoef je geen speciale Linux versie te kopen. De Windows versie is overal te koop (in Eindhoven iig) en om 'm in Linux te gebruiken moet je gewoon even de laatste q3apoint release downloaden van fileplanet.

• Sendy
  • Niet online
Ik weet dat je niet de Linux versie hoeft te kopen, maar toch wil ik dat wel graag. Ik draai (bijna) redelijk alleen Debian en wil Loki graag sponsoren. Het gaat niet zo heel goed met ze :(
Ik zal eens op zo'n beurs kijken, of anders moet ik me d'r maar bij neerleggen dat Q3A en SoF zo duur zijn...
Pagina: 1