[deze advertentieruimte is te koop]
Elke reden voor een feestje is welkom, dus .....
My software never has bugs, it just develops random features...
Er is trouwens wel een BBQ georganiseerd door nl.linux.org om het te vieren morgen
Verwijderd
Verwijderd
En nou maar hopen dat alles blijft draaien....
...oh wacht... het is de unix epoch... niks gezegd enzo
[edit]
Op zaterdag 08 september 2001 08:49 schreef beelzebubu het volgende:
Als jotti taart heeft.....
/me needs Tux-icoontjes voor zulk een feest

(hmmz... beetje witte randjes nog, ff wat aan gaan doen)
Goed plan, nou alleen zo'n smilie/icon standaard in topix krijgen (/5 heeft ook een eigen koe dus waarom niet
)
Yikes... dan mag ik wel gaan verbouwenOp zaterdag 08 september 2001 02:24 schreef Groot-Moefti het volgende:
Zullen we met zijn allen naar jotti toe gaan om het te vieren
Zoals ook in mijn profile te lezen staat, ik woont in Rheden, dat ligt bij Arnhem. Nou, geweldigOp zaterdag 08 september 2001 02:48 schreef janjanjanjanjansen het volgende:
Waar woont Jotti ?
Niet al mijn bier opzuipen he
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
ntpdate ntp0.nl.net ?
999990299
Vol verwachting klopt mijn hart......
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
999991330
vincent@vincent:~$
Maar ik ga wel slapen nu.
Ik gebruik toch geen Kmail
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
* RG komt ook ff kijkje nemen!Op zondag 09 september 2001 01:29 schreef Aaargh! het volgende:
zitten er nog meer mensen hier op irc.openprojects.net in #billennium ?
het word er drukOp zondag 09 september 2001 01:46 schreef Groot-Moefti het volgende:
[..]
* Aaargh! komt ook ff kijkje nemen!
ik kom er niet op. Afgerukte IRC altijdOp zondag 09 september 2001 01:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
het word er druk
stout geweest ?Op zondag 09 september 2001 02:09 schreef Groot-Moefti het volgende:
[..]
ik kom er niet op. Afgerukte IRC altijdOp de helft van de servers ben ik gebanned en de andere helft refused connecties.
geen last van, hang 24/7 op ircEn als je er dan al opkomt wordt je er na 2 uur weer afgedonderd...
Groot-Moefti: als je wilt, kun je wel ff via een bak van mij irc-en...
En wat zegt Gnome?
Yepp, di's wel heel erg snelOp zondag 09 september 2001 03:51 schreef Aaargh! het volgende:
Nog nooit een IRC kanaal zo snel zien gaan
85 lines/secOp zondag 09 september 2001 03:51 schreef Aaargh! het volgende:
Nog nooit een IRC kanaal zo snel zien gaan
happy billennium !
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Ik maak er vanavond wel eentje zonder witte randjes, ik heb nog een van die originele logo's zonder achtergrondOp zaterdag 08 september 2001 09:46 schreef Operations het volgende:
(hmmz... beetje witte randjes nog, ff wat aan gaan doen)
ohnee
Is verklaarbaar... IRC-servers maken (meestal) deel uit van IRC-netwerken. Het maakt niet uit op welke van die servers je zit, je maakt deel uit van dat netwerk. De groteren zijn bijvoorbeeld IRCnet, Dalnet, EFnet en Undernet.Op zondag 09 september 2001 03:17 schreef deadinspace het volgende:
*kreun*... bijna 400 man op dat kanaal....
Groot-Moefti: als je wilt, kun je wel ff via een bak van mij irc-en...
Overal in Europa staan servers, en in de regel is het zo dat je alleen op servers van je eigen land mag komen. Voor IRC-net heb je als .nl-er alleen maar xs4all, utwente, uunet en kun, en die andere tientallen servers niet.
ROFLOp zondag 09 september 2001 00:15 schreef Groot-Moefti het volgende:
Wie blijven er allemaal wakker? Als we nu met zijn allen vuurwerk gaan afsteken, snapt heel Nederland er geen bal van, behalve wij
YEAH!!! Staat er maandag in de krant dat er op verschillende plaatsen in Nederland mensen zijn bekeurd wegens het afsteken van vuurwerk. En dat in september al
Ik zat in de kroeg vannacht. Ik vertel dit een aan kennis die ik daar tegenkwam..een echte Unix/Linux freak. Maar hij wist het helemaal niet
* pinball 2Op zondag 09 september 2001 11:06 schreef svdmeer het volgende:
<..>
Ik zat in de kroeg vannacht. Ik vertel dit een aan kennis die ik daar tegenkwam..
<..>
.. en als ik een verhaal had gehouden over differentiatie in celwandstructuur onder schelpdiertjes in zoet en brak water was hij waarschijnlijk nét zo geinteresseerd geweest.
Maar snel begonnen over auto's en voetbal om die glazige blikken van dodelijk onbegrip te laten verdwijnen en het allerlaatste vonkje conversatie nieuw leven in te blazen
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Ja maar dan sprak jij waarschijnlijk met een niet-computer-gast of een niet-Unix-minded figuur.Op zondag 09 september 2001 11:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
* pinball 2
.. en als ik een verhaal had gehouden over differentiatie in celwandstructuur onder schelpdiertjes in zoet en brak water was hij waarschijnlijk nét zo geinteresseerd geweest.
Maar snel begonnen over auto's en voetbal om die glazige blikken van dodelijk onbegrip te laten verdwijnen en het allerlaatste vonkje conversatie nieuw leven in te blazen
Dan vind ik het nog wel logisch, maar die kennis van mij die werkt al jaren in de Unix/Linux security.
Ik begin ook nooit over dit soort dingen bij niet computer-minded vrienden
Ik gelukkig welOp zondag 09 september 2001 11:47 schreef PluueeR het volgende:
Ghehehe, LOL, ik heb geen niet computer minded vrienden