Mijn vraag, Betreft:
Setup TP-Link ER605.v2 i.c.m. met WAN uit Delta-Glasvezel via een Huawei OptiXstar-HN8010Ts XGS-PON[/b]Geachte medeforumgebruikers.
Ik heb een netwerkje wat voorheen via een router (TP-Link ArcherC7v5) aangesloten was op een aansluiting van Glasvezel Delta. (Via een Huawei OptiXstar HN8010Ts XGS-PON). Dit werkt in de oude toepassing prima.
Vanwege problemen met Router en Switches heb ik besloten deze te vervangen.
Ik heb een TP-LinkER605.v2 gekocht.
Kom echter tot de conclusie dat mijn kennis niet toereikt om de routers te wisselen.
(Dus de oude TP-Link-ArcherC7 vervangen voor tp-linkER605.v2) GEEN probleem wat de Delta-glasvezel of Wan aansluiting.
Als ik mijn nieuwe Router TP-LINK-ER605.v2 aansluit en de instellingen die ik weet aanpas krijg ik geen Wan zichtbaar op mijn web menu van de router.
*Mijn probleem zou dus in de instellingen van de TP-Link RouterER605.v2 moeten zitten.
Er worden beduidend en op een andere manier gegevens gevraagd waardoor ik het niet werkend krijg.
Als ik mijn nieuwe Router TP-LINK-ER605.v2 aansluit en de instellingen die ik weet aanpas krijg ik geen Wan zichtbaar op mijn web menu van de router.
Als ik verbinding heb met de Wan (delta Internet)
Ik hoop dat er iemand is die daar tijd en kennis voor heeft. (Kennis zal wel niet het probleem zijn)
Alvast bedankt.
Groet
Henk
..
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Windows11
1x-Huawei OptiXstar HN8010Ts XGS-PON, <-> 1xTP-Link ER605.v2 - 4xTP-Link Switch TL-SG108E-Gigabit. en als WiFi accespoints Tp-Link Deco M5.
...
...