Waarom werkt mijn electrisch bed niet wanneer ik een verlengkabel tussen de afstandbediening zet?
Ik weet niet of dat dit de juiste plek is om te vragen maar ik doe het toch.
Ik heb sinds kost een electrisch bed met een stekker van de afstandbediening die heel veel lijkt op een 5 pins dinaansluiting.
Nu wil ik hier een smartcontroller tussen zetten zodat ik niet de knop in hoeft blijven duwen wanneer ik het bed weer helemaal plat wil.
Om te beginnen heb ik een paar 5 pins DIN verlangkabels besteld, en deze passen als gegoten.
ik wil namelijk niet knippen in de orginele kabels
echter wanneer ik zo'n kabel er tussen zet werkt de afstandbediening niet.
Nu is er wel 1 verschil tussen de dinkabel en die van mijn bed en dat is de insparing aan de bovenkant.
bij een bed loopt deze door tot het einde
zie voorbeeld

waar det bij de din aansluiting niet het geval is

(dit is niet de kabel die ik heb, daar was de inparing wat slecht te zien op de foto)
maar dat lijkt me geen probleem omdat het gewoon past.
Weer iemand of er een probleem kan zijn met de lengte van de kabel. of heeft iemand hier ervaring mee
Ik weet niet of dat dit de juiste plek is om te vragen maar ik doe het toch.
Ik heb sinds kost een electrisch bed met een stekker van de afstandbediening die heel veel lijkt op een 5 pins dinaansluiting.
Nu wil ik hier een smartcontroller tussen zetten zodat ik niet de knop in hoeft blijven duwen wanneer ik het bed weer helemaal plat wil.
Om te beginnen heb ik een paar 5 pins DIN verlangkabels besteld, en deze passen als gegoten.
ik wil namelijk niet knippen in de orginele kabels
echter wanneer ik zo'n kabel er tussen zet werkt de afstandbediening niet.
Nu is er wel 1 verschil tussen de dinkabel en die van mijn bed en dat is de insparing aan de bovenkant.
bij een bed loopt deze door tot het einde
zie voorbeeld
waar det bij de din aansluiting niet het geval is

(dit is niet de kabel die ik heb, daar was de inparing wat slecht te zien op de foto)
maar dat lijkt me geen probleem omdat het gewoon past.
Weer iemand of er een probleem kan zijn met de lengte van de kabel. of heeft iemand hier ervaring mee