ISDE subsidie aanvraag goed voorbereiden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Topicstarter
Wij zijn bezig om te verduurzamen. O.a. dakisolatie en kozijnen/glas vervangen.

De aanvraag eisen staan vrij duidelijk op de website. Echter is deze niet heel specifiek:

Een foto met daarop zichtbaar dat de werkzaamheden op uw adres zijn uitgevoerd. Zowel de woning als de uitvoering zijn hierbij duidelijk in beeld.

Waar moet je allemaal fotos van aanleveren dan? En waar moeten deze aan voldoen?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? De dakisolatie is natuurlijk overduidelijk in beeld te brengen maar moet ik fotos maken van elk raam in de woning voor en na?
Ben namelijk een beetje bang dat als ik straks iets vergeet de heleboel wordt afgewezen. Bepaalde ramen zitten hoog en kan daar zelf niet zomaar bij komen.

[ Voor 12% gewijzigd door CPM op 04-02-2024 11:14 ]

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:02
Ik heb toendertijd foto's tijdens de uitvoering gemaakt. Van de ramen niet, want die deden we in eigen beheer, maar ook daar kan je een foto maken van de uitvoering.

Ik heb uiteraard ook niet van elke kamer een foto dan er isolatie wordt aangebracht. Staat wel op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron321
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:05
Ik heb 3 simpele foto's van de 3 kozijnen gemaakt.
Dit was een jaar na de montage, tijdens montage vergeten foto's te nemen.
Gewoon subsidie ontvangen.

WPB Ariston Nuos Plus200, SE 4000H+8x Trina Solar 320Wp AB 185°/32°+6x Trina Solar 320Wp AB 185°/10°,APS EZM1+2x Trina Solar 325Wp AB 185°/32° ,2x APS QT2+8x Jinko 435Wp AB 5°/32°,ME MXZ-2F42VF+MSZ-EF35VGK-S+MLZ-KP25VF,WP Atag Energion M Light50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Afgelopen mei/juni kozijnen en glas laten vervangen en begin dit jaar de aanvraag ingediend. Heb bijna random foto's toegevoegd: alles op de glasbok en in de aanhanger voor de deur, closeup van een etiket met glas informatie, achterkant woning zonder kozijnen/tuindeuren beneden verdieping plus overzicht foto voor en achterkant toen alles klaar was.
Twee weken na aanvraag bevestiging dat de subsidie toegekend is en uitbetaling binnen één week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimpelSubsidie
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08-03 13:12
Hoi!

Voor wat het waard is wat advies over wat wij zien bij vele duizenden subsidieaanvragen.

Foto van uitvoering van het werk is het beste. 1 goede foto is vaak genoeg voor de overheid. Dat hoeven geen grote hoeveelheden te zijn. Best is bij isolatie aan het huis foto te maken dat de overheid kan zien dat het jouw huis is wat geïsoleerd wordt.

Ben je foto vergeten? Dan zou ik foto van eindresultaat maken indien mogelijk. Bij spouwmuurisolatie kan je bijvoorbeeld nog foto's maken van de plekken op de muur waar de gaten zijn gemaakt. Bij glas bijvoorbeeld foto van de plek waar de code staat

Als je je best doet foto aan te leveren is de overheid hier vaak al hoop mee geholpen.