Toon posts:

MATROX G450 16MB DDR dualhead

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heb een G450 gekocht voor mijn systeempje K2-400 met windows 98. Helaas gaat mijn windows helemaal flippen wanneer ik hem probeer af te sluiten. (blauw scherm) Vervolgens windows ME geinstalleerd, hetzelfde probleem! Niet wanneer hjij op safemode staat met resolutie 600*480 (?).

IEMAND ervaring misschien met deze windows probleem? *D

MIjn moederbord heeft een normaal AGP slot, dus geen 2x of 4x. Ik vermoed zelf dat het aan het mobo ligt. Anders advies wat voor budget mobo+processor ik het beste kan kopen waar mijn G450 wel goed werkt? BEn geen gamer, wilde deze kaart voor DVD op mijn tv af te spelen!

Is het dan ook het beste om de rammetjes te vervangen? Prefer geen gezeik mobo, is asus+duron800 beste oplossing?

T.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
wat zat er eerst voor een kaart in ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Creative 3d Banshee (16mb?) PCI

oh ja,

graag zou ik deze kaart ook weer willen gebruiken om tweede monitor aan te kunnen sturen. Is dat beter? of kan ik beter de g450 twee schermen aan sturen, en wanener ik dvd wil afspelen die kabels switchen en instellingen wijzigen. (lijkt op veel werk, omdat vrijwel elke avond wel een filmpje bekijk)

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
ali OF Via drivers geinstalleerd?
ik weet niet welke chipset je erop hebt

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 01:37 schreef PsychoRealm het volgende:
ali OF Via drivers geinstalleerd?
ik weet niet welke chipset je erop hebt
Weet niet wat voor mobo, maar zijn VIA chipsets

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Als je de code opschrijft, die bij het booten links onderin je scherm wordt weergegeven, kun je achterhalen wat voor mobo je hebt.

Wim's Bios Page heeft namelijk een kleine database met heel veel moederborden. Daarmee kun je opzoeken welke moederbord je hebt en eventueel de drivers + nieuwste bios downen.

Tjek deze Link maar even, daar staat wel het één en ander uitgelegd.

-

Pagina: 1