Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvdruit
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:16
Hi allemaal,

Ik heb een nieuwe woning met vloerverwarming en ben mijzelf aan het aanleren hoe dit systeem werkt. Toen ik de verdeler van dichterbij ging bekijken viel mij op dat het retour ventiel verkeerd om is geplaatst (zie foto, de pijl staat niet in de richting van de water flow). Gaat dit problemen geven?
Alvast bedankt!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IO_LdQZ0_BhKg-pWoS5sekvmgaY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8iir9TrdOmVzqD5Agcm5xOY.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via nickvdruit op 04-02-2024 10:48)

• Herw76
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17-05 21:50
nickvdruit schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:32:
Hi allemaal,

Ik heb een nieuwe woning met vloerverwarming en ben mijzelf aan het aanleren hoe dit systeem werkt. Toen ik de verdeler van dichterbij ging bekijken viel mij op dat het retour ventiel verkeerd om is geplaatst (zie foto, de pijl staat niet in de richting van de water flow). Gaat dit problemen geven?
Alvast bedankt![Afbeelding]
Voor de retour maakt het niet uit die staat toch altijd op 1 stand open .
Als een thermostaatkraan verkeerd zit en die dicht wilt gaan gaat hij klapperen .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NvS_
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:49
Ik heb het ook gehad (door verkeerd advies |:( ) op enig moment leek het erop dat er iemand op de leidingen stond te hameren. Opgelost door de aanvoer temp naar beneden te zetten. :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Herw76
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17-05 21:50
nickvdruit schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:32:
Hi allemaal,

Alvast bedankt![Afbeelding]
Voor de retour maakt het niet uit die staat toch altijd op 1 stand open .
Als een thermostaatkraan verkeerd zit en die dicht wilt gaan gaat hij klapperen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvdruit
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:16
Top, laat ik hem lekker zetten! Dank voor de reacties.